20 maj.

Hej och ett jätte förlåt till dåligt uppdaterande. Men nu när det är så pass underbart väder så passar jag på att spendera timmarna ute. Och kvällarna inne såklart. Men jag håller på som fasen med en massa saker när Noel gått och lagt sig, så jag finner inte någon tid eller ro att sätta mig ner. Men nu kände jag mig tvungen.

Den här veckan har varit underbar.

Måndagen spenderade vi hemma hos Daisy. Fikade och myste ute på gräset med barnen.
H kom och hämtade mig därifrån rund 15.00 tiden och då åkte vi direkt till Fredhäll och grillande med en massa vänner till oss. Noel var med och han var helt underbar. Snäll som vanligt hela tiden. Hoppade mellan tjejernas famnar och jag gillade bara läget ;) Ni vet ju hur det kan vara. Ibland är det skönt att någon/några andra vill leka. Så får man lite egen tid och space :D

Tisdagen var det bara jag älskling och Noel som umgicks. Vi åkte ner till Eds sjön med vovven och lät henne bada. Årets första bad för henne. Hon älskade det. Vi satt ute i skogen och kastade ut pinnar till henne och lät henne simma och göra sig ifrån med energi :D
Kvällen var rätt lugnt, men man var ju så trött efter hela dagen ute.

Onsdagen så gick jag och Noel hem till Marie där Isabella också var. Lät Noel och Adrian (Maries son) leka runt i trädgården. Plaska med vatten och äta pannkakor. Mums var det :D

och så idag. Daisy ringer mig och frågar om dom kan komma över och fika på vår baksida.
ABSOLUT! Jag lade ifrån mig damsugaren för att gå och möta henne.
Hon hade med sig sin snubbe och barnen. Så H kom också ner sedan.
Barnen kröp som vanligt omkring och började plocka maskrosor. HAHA, söta barn :D De var alldeles gula om kinder och näsa. Och kläder också för den delen. Typiskt. Jag hade med mig kameran, men lyckades minsann bara ta 2 kort. Typriskt mig!
När solen började försvinna så gick vi hela gänget till Burger King. Åt lite och sedan tackade vi och gick hem åt varsitt håll. Jag gick bara upp och bytte blöja på Noel för att sedan åka och storhandla.

Åkte till färgbutiken och köpte målarfärg. Så just nu håller jag på att kladda på väggarna i köket.
Vitt såklart. HIHI! Bort med latte färgen :)
Jag vet att det är mycket sent för att måla, men mina lampor ger dagsljus. Nästan.
Nu väntar jag på att ena väggen ska torka lite grann. Sen ska ett lager till på och sen är det nog för idag.

Längtar nästan efter denna dusch jag efter detta ska ta.
Åh, detta klibbiga ska bort :D

Nej ni. Vet ni vad.
I morgon lägger jag upp bilder från grillningen och de två bilder jag tog idag.
Ska gå och titta till mina väggar nu :D

Vad gör ni nu ute i vädret?
KRAM


Kommentarer
Postat av: Tova

Vilken MYSIG bild!



Och tack! Min son fyllde precis 4 månader. :) Tiden går snabbt när man har roligt!

När föddes din plutt?

2010-05-21 @ 22:27:42
URL: http://trasslet.se
Postat av: ice

sv: aw men tack vacker!! <3 du e alltid fin =D vilken fin blogg! puss o kram

2010-05-25 @ 21:38:07
URL: http://icechullamonthon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0