14 juni.

Det är 19 dagar kvar tills Noel blir ett år. Vilket år och vad fort det har gått.
Redan i morgon ska vi på vårt första föräldramöte för nya föräldrar på hans dagis.
Känns si så där, men samtidigt väldigt roligt!

Jag är en sån där planerare gärna. Så redan nu tänkte jag berätta lite hur Noels kalasdag kommer att se ut.
På förmiddagen tänkte jag samla mammor + bebisar och kalasa lite på ekebo badet.
Det bjuds nog bara på glass och kakor. Kan bli knepigt med att ha med sig tårta, eller vad säger ni?

Alla ni mammor som vill komma får såklart komma. Utan undantag. Ju fler desto roligare :)
Men jag vill såklart gärna veta. Sen om ni meddelar mig här eller på fb eller mobilen vore jag tacksam.

...

Idag är jag något så där trött.
Igår var jag, H, Marie och Robin plus barnen på heron city. Spelade en massa arcade spel och åt god mat.
Väldigt uppskattat att helt på impuls åka dit :) Det gör vi gärna om.
Idag har vi varit med Daisy och lekt runt lite i centrum. Handlat lite grejer och myst massa med barnen.
Som ni vet du kom ju Elias (Daisys son) till världen den 18 april och jag fick förfrågan för några dagar sedan om att bli hans gudmor. Så stolt så stolt :)

Nej ni flickor och pojkar. Jag sitter just nu i matkoma. Så soffan ser otroligt bekväm ut.
Tjingeling på ett tag <3

Elias <3 Min gudson!!!




Kommentarer
Postat av: Tova

Åh vad kuul med 1-årskalas! Kan tänka mig att tiden kommer rusa, och så är man plötsligt där själv :D

Är också en sån som älskar att planera och "greja"!



Och vad mysigt med Sverige-semester, skulle också vilja göra nåt sånt i sommar. Kanske Göteborg eller till min familj i Ångermanland. Vart bor ni nånstans?

2010-06-16 @ 20:25:04
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0