9 januari.

Nio dagar in på det nya året och Noel har redan lärt sig sitta.
Hihi, undra vad nästa grej är.
Kanske en tand? Det tror jag. Jag bara väntar på dom.
Han dregglar mer än vanligt, så inom en snar framtid kommer nog den första.

Idag ahr jag städat ännu mer.
Och nu har jag tänt alla ljus i vardagsrummet för stämningens skull.
Känns så najs alltihop med min nya touch här. Jag njuter i fulla drag.

Var hemma hos Daisy idag också.
Hennes nya soffa var underbar. Vill åt den. Ska köpa en likadan fan.
Har dock inget kort på den, men den liknar den som jag har två inlägg längre ner.
Och inte på tal om det. Den var superskön också.
Åh, nya ska det flirtas med mannen i huset också. Han har visst inte så mycket att säga till om.
För jag OCH Noel (har jag bestämt) vill ha en ny soffa.
Men nu måste jag nog slänga ut vår vita fotälj. Det kommer inte inte få plats annars.
Äsch, det kan jag göra. Vem behöver den? Den står ju bara som någon slags prydnad.
Enda gångerna den kan tänkas komma till användning är väl när jag klär på Noel ytterkläder.
Och det kan man ju sitta och göra lite varstans. Ellerhur gott folk?
Jag är mer än allt värd en ny soffa. Så det så.

Dockl mina kronor också.
Funerar på att spreja dom vita och putsa dom lite. Så dom smälter mer in.
Vi får se hur jag gör.
Sjukt fint ska jag se till att det blir också.
Men jag får inte glömma bort att det ska vara lite barnvänligt också.
Noel kommer ju inom kort tid att börja krypa. Han är redan efter en massa saker när han sitter i sin gåstol.
Igår rev han ner en av mina växter. Hmm, en lite terrorist är vad vi kommer att få tror jag ;)

Just nu känns det som att jag aldrig blir klar med det här inlägget.
Håller på att springa mellan datorn och Noel.
Han är lite knepig att lägga ikväll. Varför vet jag inte. :/
Stackars min bebis.

Ikväll är älsklingen hos en vän som ska flytta till örebro här i dagarna för att plugga.
Så dom och ett par andra har avskedsfest för honom.
Så jag har lägenheten för mig själv.
Så jag ska ta och ladda ner någon film. Sätta mig bland de mysiga ljusen och under en filt med lite popcorn.

Morsning korsning gott folk.

Btw - jag har väldigt många besökare varje dag, men vart är kommentarerna?
Vilka är ni? :):)

Jag vill ha en sån här liten bumullsboll.
Kanske inte passar ihop med vår amstaff, men i alla fall.
Dom skulle i alla fall ha samma färg på pälsen.

MYSVOVVE!


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Leia

hahaha jag vet =) den är 80 cm i diameter men den är sååå ball jag måste ha den nånstans!!!

tack för idag! pussa Noel från Leia! =)

2010-01-12 @ 22:51:27
URL: http://leiaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0