4 januari.

Jag måste erkänna att dagen har känts vääldigt lång.
Klockan är nu 22.15, men ändå.

Men jag har haft en trevlig dag.
Lunch med Malin och Marie och deras bebisar på Thai restaurangen nere vid stationen.
Trevligt värre. En sväng i centrum sedan där jag fyndade en jättefin kofta från MQ, En tunika på HM och ett par byxor till Noel. Så nu har man slängt ut sig på lite mer pengar. :/ Äsch, vafan har man pengar till? ;)
Just för att göra slut på dom.
Och hur jag än gör mig av med dom så finns det en massa kvar. I just love it.

Har varit inne på att köpa ny soffa.
En större Divansoffa. Men det är väl kanske inte så aktuellt just nu nu nu. Men till sommaren i alla fall.
Ska först och främst försöka hitta en större lägenhet eller radhus att köpa.
Vi är helst inne på radhus. Vill ha något alldeles nybyggt. Får se vad som finns på marknaden till sommaren.
Dom bygger en massa nytt.. Får hoppas hoppas och återigen hoppas.

I morgon ska vi träffa Sandra. Det var ett tag sen.
Vi ska ner till centrum... igen. Lär bli mer kassar hem.
Herregud, hur ska detta gå :)

Nej ni.. Nu vankas det honungsmelon framför en film med min underbara man :D
Puss och Kram

.. bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0