22 januari.

Efter denna dagen så sitter jag nu här med pyjamasbyxor och inväntar tiden då det är dags att gå till sängs.
Det är det väl egentligen nu, men jag var tvungen att skriva lite innan ;) Ni vet hur det kan vara!

Det har varit ett rätt skön dag idag.
H har varit ledig så vi har tillbringat dagen tillsammans.
Vi åt en god frukost tillsammans och efter att Noel vaknat efter lunch så gick vi ner till centrum för att äta lite och köpa en present till lilla Mio som fyller 1 år på måndag. Vi ska dit på kalas - ska bli kul.
Hoppas Mio gillar presenten. Noel fick i alla fall en likadan. Jag gillade den i alla fall :D
Vad det var kan jag ju inte direkt avslöja här ännu eftersom Michelle (Mios mamma) brukar vara inne och kika lite :D

Vi avslutade en riktig lyckig middag. Ryggbiff, klyftpotatis och beasås.
Kan väl inte bli fettigare, men det är fredag. Så vafan.
Sen har jag tränat så pass mycket och bara ätit nyttigt, så visst förtjänade jag detta.

Nu ska jag glatt lägga mig i sängen efter att ha kollat på utslagningen av let's dance.
Kolla på filmen och sedan sova tills morgonen gryr igen.
I morgon kommer min mamma och Bror hit för att tillsammans med oss äta lunch och umgås.

Ska bli jätte trevligt.
Det var ett tag sedan jag träffade min mamma. Hon jobbar så himlans mycket och så har hon börjat plugga också. Hon ska väl utöka sin utbildning som sjuksköterska. Hon är så duktig så min mamma <3

Nej ni. Sov så gott så hörs vi säkert i morgon.
Puss och Kram





Tussetrollet älskar att bada :)

Kommentarer
Postat av: michelle - mamma till mio!

vilken bra "stol" han har :)

2010-01-23 @ 08:59:31
URL: http://miogavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0