20 januari.

Jag hittade dom. Hjälp, vad bra. Åh, väldigt bra. Och mer än vad jag hade tänkt mig.
Skitbra. Och det var bara av en slump. Men jag var tvungen att berätta det för er.
Nu slipper jag oroa mig för att hitta djur till Noels egna djungel. Fler olika apor ska dock in ;)


... och alla hittade jag på samma hemsida. WIHO!


... och vilka barn gillar inte tält? Så självklart ska väl Noel också ha ett. Tror jag. Vi får se. Detta var de enda "djungel" tält jag hittade. Känns något sådär. Men vatusan. Det är ett barn vi pratar om ;)
Han kommer behöva ett stort rum känns det som. Hur ska jag få in allt som jag vill få in??? Utan att det ska se rörigt ut??? Äsch, jag klara allt.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tyckte de såg kanon fint ut till djungeltält, vill ha ett liknande i rosa till min dotters prinsessrum :)

2010-02-11 @ 10:15:07
URL: http://liindiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0