9 februari.

Dagen har i princip nyss börjat.
Noel vaknade även idag kvart över åtta. Herregud. Så nu får man vänja sig vid det också.

Idag är det fotografering som gälller. Wiho!
Vi skulle ju som sagt ner till centrum innan för att handla lite nya kläder till barnen, men vi skippar det och åker dit lite tidigare. Daisy skulle ta plagg hon redan hade till flickorna och jag behöver ju inte mer än en blöja liksom ;)

Men jag har beslutsångest. Om jag ska ha en helvit blöja eller om jag ska ha liberos färglada? Vad tror ni?
Vi får se. Jag tar med mig olika ;)

Noel ligger redan för att sova lunch. Jag tvingade honom lite efter frukosten.
Det låter som att det gick an. Hihi. Ska snart in och titta till.
Men just för att jag ska hinna med så mycket som möjligt innan vi åker. Vi åker ner halv 12 liksom.
Jag ska hinna damsuga, duscha, klä på mig, lägga ner lite saker i vagnen som ska med osv osv.
Ni vet hur det kan vara. Och sen också att han inte ska hinna bli så grinig när vi väl fotograferar :D

Jag hoppas hoppas verkligen med mina tår och mina fingrar att vi får fram det där perfekta fotot :D
Det vill vi ju alla ha på våra barn.

BTW - Jag har en rätt stor grej att tala om.
Min älskade Eveline kom hem idag från Thailand. Eller hon kom inatt, men ni förstår.
Jag har liksom saknat henne. Så nu kanske allt kan gå tillbaka som det borde?
Långa samtal om livet och mysigha hemmastunder. Noel kommer bli så glad när han får syn på henne.
Barn har ju ingen tidsuppfattning så kanske har hon bara varit borta en dag för honom, eller kanske längre.
Vem vet. Vi ska i alla fall hem till henne idag efter det att H har varit hos kiropraktorn. NAJS!
Får vi se vad hon hade köpt till Noel :D Hihi!

Nej ni. Om jag ska hinna med allt borde jag sluta nu.
Men jag LOVAR att uppdatera senare. Man får tydligen fotona (stavas det så, känns så konstigt) på en gång, så jag kan ju kirra in det i datorn och visa er?



Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Halloj! Jo det var ett tag sedan...

Tack så mkt.



Jao det ska vi göra om det går att se dvs, sambon vill inte men han har inte mkt att säga om saken ;) haha..

Hur är med er annars ?

2010-02-10 @ 15:33:35
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Jo det sant, dagarna flyger förbi när man har barn, vilket som är bara kul :)



Nja, bryr mig inte vad det är för kön, jag är bara nyfiken på vad det kan vara för kön. Visst läkaren kan aldrig säga 100 % chans att det är just det könet men ja iaf :)

Jag köper iaf neutrala kläder för säkerheten skull.



Jodå duger i krig, mår inte illa så ofta längre eller mkt men har blivit jävligt trött och är otroligt sugen på sjuka saker :)

2010-02-10 @ 16:13:42
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0