8 februari - del 3.

Nu pustar jag ut.
Jag har varit riktigt trött idag faktiskt.
Dagen startade riktigt tidigt. Är inte riktigt van vid att Noel brukar vilja vakna vid 8.
Men idag liksom igår ville han det. Men vi ligger och myser till klockan 9 i alla fall :D
Hinner i alla fall huvudet sättas på plats innan man går upp och sysslar med allt som ska göras.

Vidare ner mot öppnis med Marie och Adrian som för överig sov sig genom hela vägen dit, under vistelsen på öppna och vaknade först när vi hade gått därifrån.
Vi träffade Michelle med Mio och Malin med Leia. Kul att träffa dom igen. Synd att man inte ses oftare.
Även Nathalie (Noels gudmor) kom dit för lite mysning.
Vi fortsatta vidare till butiker. Köpte 2 nya pyjamaser, 3 bodyn och ett par chinos till Noel. FINA!
Nå väl.

Idag blev det Tacos till middag. Orkade inte göra något märkvärdigt.
Tacos innebär bara hacka hacka hacka, steka och sen är det klart för att ätas. Har ni provat tackos med fetaost?
MUMS säger jag bara - testa det fetaostälskare.
Nu har jag i alla fall precis kommit hem från gymmet. Orkade knappt ta mig dit och tittade avundsjukt på människorna som var på väg hem redan. Dom var klara och jag hade inte ens börjat. HAHA!
Men jag och Halina körde på som fan tills benen var av gelé. Ska bli så skönt att få lägga sig i soffan och fortsätta kolla på spårlöst. Spännande alla gånger. Missade familjen annorlunda :( Men får kolla på tv4 play online.

Nej ni. Nu har det bloggats färdigt för idag. 3 delar bjöds det på. Mer än vanligt.
Vi hörs säkert i morgon. Daisy ringde och frågade om vi skulle ner till Barnens Hus då istället för på onsdag.
För att fotografera våra små barn. Men måste i så fall ner till Centrum innan liksom hon och köpa nya kläder.
Haha, men min tanke var att det skulle vara blöjfoto. Äsch. Kan vara kul att köpa nya kläder i alla fall :D
Ellerhur?

Massa godnattkramar till er.
Sov så gott - för det ska i alla fall jag göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0