8 februari - del 2.

En ny vecka, en ny dag och ett nytt mål.
Vad ska man göra idag?

Jo, vi ska ner till öppna förskolan efter att Noel sovit lunch.
Sen ska vi vidare till ica och handla llite granna. Posta ett paket som måste iväg idag.
Sen får jag heller inte glömma att posta ett kuvert som ska iväg till försäkringskassan.. OOOh, illa.
Den är nog viktigast på hela dagen.

IDag är vi lite trötta här hemma.
Noel vaknade upp mitt i natten och gallskrek. Drömde väl något. Jag fick gå upp och trösa honom, och det tog typ en halvtimme innan han somnade om på djupet igen. Och det ledde till att jag han vakna till lite. :(
Så jag låg säkert uppe i lite över en timma och inte kunde somna. Sen ville Noel upp och hoppa kl. 07.55.
Det ÄR JÄTTETIDIGT för oss. Han vaknade typ samma tid igår. Undra om det börjar att vända nu?
Förr fick man alltid sova till typ 10 i alla fall :( Nå väl. Det är charmigt att ha barn :D

Tittade ni på melodifestivalen i lördags?
Vad tyckte ni?
Jag vet inte vad jag tycker. Tycker hela programmet har tappat sin fattning :/

Njea, nu ska jag ta och lägga min lilla trötter.
Medan han sover ska jag passa på att; diska upp frukosten, damsuga, duscha och göra mig i ordning. Kanske sätta upp ett till väggord.. I köket ;) Enkelt bara - det står - Kök! :D HAHA!
Om han inte hunnit vakna innan jag är klar så ska jag ta och bli en soffpotatis under tiden ;) Den ni!

Hörs senare.
Puss och Kram


Väggord - I LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

väggord är sjukt fint!

2010-02-10 @ 21:28:57
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Sandra

2010-03-02 @ 21:44:13
Postat av: Sandra

Hej,



Kikar tillbaka i din blogg. Har också en liten på 10 månader. Hur gammal är Noel?

Såg att du var intresserad av att köpa den handgjorda knoppbrädan. Maila mig så kan vi prata mer där!

Kram

2010-03-02 @ 21:46:56
URL: http://http://sandrainterior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0