5 februari.

Vilken härlig dag det har varit.
I förmiddags så begav jag och Noel oss ner till centrum för att möte Michelle och Mio.
Men Malin och Leia kom också. Så vi blev ett litet gäng. :)
Bebisarna lekte lite i lekhörnan innan vi gick upp till wayne's för att äte lite.
Jag tog dock bara en coca cola och en morotskaka. Borde få en knäpp på näsan, för det är inte lördag.
Men då får jag strunta i gott i morgon vilket kan bli svårt kom jag på.
Det är ju melodifestivalen. Och vafan. Äsch, det får bli gottis i morgon med (A)

Precis när jag kom hem så fick jag ett sms av ica om att mitt paket frn ellos hade kommit.
Snacka om sura miner jag gjorde. Hade ju precis kommit hem därifrån. Kunde dom inte skicka sms:et liite innan.
Men nejnej. Så jag och Noel klädde på oss och gick ner igen. Mötte upp Sebbe också, så vi fick lite sällskap.
Jag passade på att tacka ja till inbjudan att gå hem till hans föräldrar och kolla på de underbara valparna.
4 stycken har dom. Och det är min vovves systrar :D SÅ SÅ SÖÖTA! 5½ vecka gammla.
Lekte med mig och ville inte slita sig ifrån. Åh, ville ha med mig en hem. Men fy vilket jobb.
Tycker det nästa är jobbigare att skaffa hundvalp än en bebis.
Allt det här att få dom rumsrena, lyda och en massa mer.

Nej, det får vara. Kan kan gärna gosa med andras valpar.

Har plockat upp alla saker jag beställt förutom gardinerna. Dom ska få sig en tvätt innan.
Ska ta bild sen när allt är klart så ni ska få se :D
Har nyss också avslutat tittandet på let's dance. Vem åker ut ikväll tror ni?

Här kommer lite bilder på Noel idag som Michelle tagit. Är så nöjd med dom. TACK MICHELLE!

Mammas finaste ägodel i livet - det är Noel det.





Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Ja, Kissie är verkligen patetisk!



Gud vilken söt bebis! <3 Älskar tröjan och hatten, vilken cooling.



KRAM

2010-02-06 @ 11:40:20
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahaa, de e bra. :D Ni får se till att han inte blir en heartnreaker.

Sam ba; inga killar ska få springa efter Emilia. Ja känner en kusin i hennes ålder, dom kan gifta sig när dom blir stora. De e ju liksom inte hennes riktiga kusin så de e ju bra.

Hahahahha! Ofta ja gifter bort Emilia liksom, kurdfan ;P



Hahah, dom små tänderna e så gulliga. Kan inte tänka mig att så många tänder ja har kommer hon ha om några år. Sjukt. :P



haha, ja hatar melodifestivalen, har nog inte kollat ett helt avsnitt nån ggn. Nä de blev spela xbox med lillebrorsan och busa med Emilia. :)

2010-02-07 @ 09:20:08
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Sanna

ja de ska hon verkligen få göra. Bara de inte e en skitstövel, då säger ja nej. :P



Jaha, då får ja ge de en chans. Ja brukar inte kolla på tv så mycket utan de e som kommer på tv kommer. De enda ja försöker hinna se e scrubs, how i meet your mother och amazing race. :P



Mjo ja har haft en okej helg, Sam har varit sjuk så han har inte kunnat umgås med oss men ida ska vi åka till barkarby och kolla på lite grejer. :)

Själv då? Har ni haft en bra helg?

2010-02-07 @ 09:49:29
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Sandra

man får ju göra det extra säkert såklart, jag tror inte det skulle vara mer osäkert för att man använder basen, snarare tvärtom..har man isofixen å bältet så blir det säkert bra (Y)

2010-02-07 @ 14:10:30
URL: http://vaniljkrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0