4 februari.

Nu har en hel dag snart gått.
... och det började med att jag fick sova UUUUT.
Jag tror jag gick upp runt halv 12. Hur lyxigt är inte det. Tack älskling :)

Vi har varit i Sollentuna Centrum idag och kikat lite. Men jag hittade på lite saker på Cozy.
:/ Tråkigt. Men jag tittade lite på saker och ting inne på village också, men jag tänkte ta en funderare.
Bestämmer jag mig för det så får jag åka tillbaka en annan dag och köpa det :)))

Efter det var det strohandling på Ica Maxi i Häggvik.
Så nu är det fullt med mat här hemma igen. Det är så sköönt.

Jag har rätt mycket att göra ikväll. Håller på nu att laga mat till mig och H just nu. Snart klart.
Om en halvtimme bär det av mot gymmet igen och jag längtar lite faktiskt. Ska bli så skönt.
När jag är hemma igen så måste jag ställa mig och laga mer mat. Men till Noel och så ska jag frysa in i portionslådor till honom. Alltid skönt när man är färdig och har diskat upp allt.

SEN förstår ni. Är det lata lotta över mig. Ska bara slappa och njuta av min egna tid när Noel väl gått och lagt sig.

Just det ja. Noel har fått sms-tumme ;) Han har messat hej vilt med kompisen Mio idag.
Dom bestämde tydligen träff i morgon kl. 12.00 i centrum. Så jag och Michelle får väl glatt haka på ;)
Ska bli kul att träffa dom igen. Var ju på Mios kalas sist. Hihi!

Nej ni. Snart bräns det i ugnen.
Kanske skriver lite efter gymmet (kanske).
Puss och kram



Så här ser det ut på utsidan av det gym jag gymmar på.
Så nu vet ni vart jag befinner mig om dagarna/kvällarna.
Är nog det najsigaste gym jag varit på! Allt är nytt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumman, förlåt för mitt sega svar. Jag skrev ett jättelångt svar till dig förut men som vanligt så fuckade blogg.se sig. :/



Sam har sagt från första början att han ser henne som sin dotter iaf. Han har ju vart med mig hela tiden. :) Hon betyder verkligen allt för henne. :)

Asså ja trodde inte det gick att bli gravid efter en ggn. haha.

Va ju hos advokaten igår, allt gick super. Han berättade att han inte kan ta Emilia ifrån mig. Utan han måste söka om delad vårdnad och sen va med henne några timmar om dagen, 2 ggner i veckan, i nåra år. Jag måste va med då och de vet ja att han aldrig kommer orka för att bara jävlas. Så de kändes skönt. :)

Sam var ju så gullig, han gick runt med Emilia i centrum under den tiden aj va hos advokaten. :)



Vad stor din kille har blivit. :D Emilia blir ju 8 månader på alla hjärtans dag. :D

Har Noel blivit frisk från magsjukan? Hoppas de.



Hoppas ni alla mår bra! Massa kramar !

2010-02-04 @ 18:56:13
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad skönt att han mår bättre. Ja tyvärr så går dom ju ner i vikt när dom e sjuka. :( Min plutt väger ju typ 9 kilo nu om inte mer, haha. Så de skulle inte gå nån nöd på henne om hon blev sjuk. :P



Han e från Syrien.. Han har en son sen innan som e typ 7 nu faktiskt och honom har han knappt träffat.

Förstår inte hur man kan som person vilja förstöra för sitt egna barn. Han får vara hur sur han vill på mig men Emilia har inte gjort nåt. :/



Händer i helgen då?

Kram!

2010-02-04 @ 23:08:27
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0