3 februari.

Jag börjar med att ta ett djupt andetag och pustar ut allt från den här dagen.
Jag och Noel gick upp från mysstunden i sängen runt halv 10.
Åt frukost och lekte lite. Vi lät pappa få sova ut. Han skulle börja jobba klockan 15.00.
Underlig tid, men nåväl. När Noel sedan vaknat upp efter sin lunchnap så tog vi oss ner till stationen för att möta min mamma :D Hon följde med oss till bvc och fick se Noel vägas och mätas.
Jag hade väl anat att han skulle gå ner i vikt med tanke på sin lilla magsjuka. Men lite trodde jag att han hade gått upp. Förra månaden (6 månader) så vägde han 8765g. Nu vägde han 8730gram. :/ Äsch, det tar vi igen...

Efter det gick jag och Noel och handlade och mamma min åkte hem till sig.
Hem och ut med hunden. Vi tog en frisk prommis i det yrande vädret. Men bara för att Noel skulle få sova en liten liten stund extra i vagnen. Då slipper han sova något mer innan läggdags nämligen.

Vi lagade kyckling, egna klyftpotatisar och tzatziki.
Men H fick äta det själv för direkt när han kom hem 20.30 så for jag iväg till gymmet med Halina.
Halina är så gullig. Hon kom och knackade på runt halv 8 och kollade om jag ville med och träna.
Så hade hon med sig två små gose-apor. En mamma-apa och en bebis-apa. Söta.. Till min Noel <3

Jag känner redan av träningen i benen.
Vilket pass. Är så himla nöjd ;)
Körde löpband i 30 minuter med 1 kg hantlar i båda händerna samtidigt och sedan en manick jag inte vet vad den heter. Men man tränar baksida lår och rumpan (15 lyft). Sedan 20 minuter på pilatesbollen. I love it... Har en sån boll hemma också. Den ska jag utnyttja mer..... Den om något ger träningen ett lyft!!!
Ska ner i morgon också. Men då med Halina och Stina :)))

Nun tänkte i alla fall min heltrött kropp dra sig tillbaka och vila.
Ska bli skönt. Som jag har längtat efter den där sängen. HA HA HA!
I morgon är H leeedig. Vet ni vad det innebär??? ATT JAG FÅR SOVMORGON!
Han tar Noel i morgonbitti. Ooouuff.. Då förstår ni att jag längtar extra mycket efter sängen nu :D

Puss och kram kära ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0