25 februari.

Äntligen har jag hittat ett par skor som ska pryda Noels fossingar i vår.
Och ett par extra bara för omväxlingens skull.
Han har ju redan ett par adidas liknande conversestilen - mycket fina.

Nu hittade jag dessa.


Först de hederliga converse skorna.
Jag har likadana och självklart ska Noel också ha ett par.
Sjukt sött på små fötter.

... sen kommer nästan min favorit.

Nå - vad tycks ;)
Allvarligt. De bruna kostade från början 649:- men var nersänkta till 399:-
Klart som attan att man klipper till! YES!

Min lilla älskling kommer vara så fiin i vår/sommar :D
Jag nästan längtar tills han tassar omkring i dom :)

Även de coola jeansen från Lindex är ju en ny favorit.
Alla har dom typ - haha. Läste på Michelles blogg att hon och ett par till tjejer köpte likadana till sina små hjärtan!
Så sjukt snygga.


Vem kunde ana att detta var lindex? Men sådär ja. Det var det.


... och förlåt förlåt förlåt Michelle och Malin, Mio och Leia för att jag och Noel inte dök upp. Men ni vet ju hur det kan vara när man köpt hem något nytt. Man vill fixa till lite och så.. Köpte en ny matta idag för er som inte förstod.
Vit rya = top notch!
Ni kanske har tid att ses i helgen? (ler så stort att det krampar i käken) Hihi!

Kommentarer
Postat av: michelle - mamma till mio!

haaha ingen fara :) vart köpte du skorna?

kram

2010-02-27 @ 09:37:47
URL: http://miogavric.blogg.se/
Postat av: michelle - mamma till mio!

dom är galet snygga :) måste fixas. grejen är att jag vet inte vilken storlek han ska ha- problem problem :) men får ta reda på de å sen köpa (:



de e bra med oss, er då?

2010-02-27 @ 15:18:53
URL: http://miogavric.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad söta skor. :D Vill också köpa converse till Emilia. :D



Vagnen e helt ny och den gick på 3500:-, ja fick 500 kr rabatt för ja ville inte ha liggdelen o den måste man igentligen köpa. Men han va scysst och sa att ja slapp.



Sam hjälpte inte till ett skit. så nu har man 500:- o leva för till den 20.onde o ja behöver en ny bilbarnstol och en ny dammsugare.. :/ Tur att ja redan har handlat mat. :)

2010-02-28 @ 14:33:49
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0