24 februari.

Nu är jag äntligen klar. Det luktar tvätt i hela lägenheten.
H och Noel åkte iväg idag runt 12 tiden.
Jag passade på att ta med mig Kiara ut på en timmes promenad vilket var så skönt.
Kom hem igen och började storstäda. Tvätta upp alla sängkläder. Det har blivit 4 maskiner med kläderna som skulle tvättas också. Det som har varit mest skönast med att få vara ensam hemma är det att jag har fått vädra i över 2 timmar. Balkongen stod vidöppen och badrumsfönstet och en litet fönster i vardagsrummet fick vara öppet så det blev lite korsdrag. Så nu är det frisk lust här inne :D Annars kan jag inte vädra i en kvart om dagarna. Hinner inte bli lika friskt då.

Det enda jag har kvar är att moppa golven.
Jag ska ta en liten vila nu och sedan fortsätta.
H och Noel har precis kommit hem. H får stå för matlagningen medan jag fortsätter med städningen.
Känns så himla skönt att få bort all skit.
Är det något jag hatar mest av allt i denna värrld så är det damm. Bort med EN gång snälla.
Ser så fruktansvärt äckligt och avskyvärt ut.

Nån gång nu i dagarna så åker vi iväg till IKEA igen.
Och ni kommer inte tro det. Det var faktiskt H som frågade. HAHA.
Det trodde jag verkligen ALDRIG att han skulle göra. Men det gjorde han.
Och det mest lustiga var att det var inte något speciellt han ville köpa :/
Men vi åker då och tittar i Uppsala. Barkaby ville han inte till eftersom han jobbar där - i see...
Då ska jag plocka på mig ännu ännu mer saker som jag inte fick med mig från förra gången vi vär där.
Åh, vad jag älskar ikea.

Nej ni. EN liten kopp kaffe på det här och sen fortsätta så man kan få äta god mat sen och vänta på att efterlyst ska börja :D Yes yes! Marie ville att jag skulle följa med ut och fira Bellas födelsedag. Men njea. Känner mig inte taggad för det. Undra när det suget ska komma tillbaka. Har liksom inte varit ute sen 080808 :D HAHA!
Mobbad eller vadå? Men först gravid och sen bebis. Det blir en lång svacka faktiskt.
Sen börjar jag faktiskt fundera när det blir fika igen.
Har väl själv varit lite off nu de senaste dagarna. Bara träffat Marie och Daisy typ :/
Men alla ni andra - where are you guys? <3

Riktigt såhär rörligt ser det väl inte ut när jag städar, men i alla fall :D

Min favorit - i repris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0