2 februari.

Jag satt och kollade genom lite bilder på min mobil. Var tvungen att lägga in dom på datorn.
Alltså - jag kan fortfarande inte förstå att Noel blir hela 7 månader i morgon.
Det är helknäppt. Gosh, det betyder att jag blir äldre lika snabbt som han. Men man har inte sett de hela på det sättet innan. Men det är faktiskt sant. Har ni tänkt så?

För mig har det varit så att varje gång man fyller år så tänker man; Jaha, då är det ett heeelt år kvar tills nästa och så känns det aplångt. Och eftersom jag fyller den 22 juli så kan man tänka sommar också.
Åh, nu är sommaren över. Låångt kvar tills nästa :/ Men vafan. Man ser typ framtiden i sina barn.
Knasigt!

Hur som helst.
I morgon ska vi ner till bvc och mäta och väga Noel.
Ska bli kul och se hur mycket han vuxit sedan förra månaden.
Dom brukar ju stanna upp lite nu i äldre månader, men något måste han ju ha trippat upp.
Han har hållt sig till sin kurva jämt och fint under hela sin tid här på jorden. Så klart att det är bra ;)

Idag har vi varit hemma hos Daisy... igen.
Fikat och kollat på hennes nya bebiskläder hon köpt till sin lilla pojke som har bf den 20 april.
SOM jag kommer snusa på den bebisen. Fattar ni? MYSMYSMYSMYS!!!! <3

Tjingtjong på er.
Lite bilder innan kojsen kallar..


Noel är här 2 timmar gammal. Och namnlös ;)


På pappas bröst ca 2 timmar efter också.


Förstå - Titta så liten! 3 DAGAR GAMMAL....


Så här låg vi ofta Noel och jag.
Nu somnar han aldrig så :( ... ca 1 månad.


2 månader är han är. Sover precis likadant nu :)


Har precis fått börja sitta i gåstolen.
Skojsigt.


På bvc i måndags :D Nästan 7 månader!


HEJ MAMMA! VAD KUL!


Det här vill jag göra om.
Mamma - du måste måste köpa en bobby car.
Okej, jag får väl det då! ;)


På väg ner till centrum :D

 

GODNATT!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh så fina bilder! Man smälter..



Ninni fyllde 3 år i Januari och vår lilla kille Neo är 16 månader - redan! Suck, tiden går för fort! :p



Har ni också fått en massa snö i natt? Usch nej nu tycker jag det räcker. Vill ha vår! :)



Hoppas ni får en skön dag!



kram!

2010-02-03 @ 07:38:49
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0