16 februari.

Som sagt var så fick jag ÄNTLIGEN komma iväg till Ikea igår :)
Därför hade jag inte tid att skriva ett enda ord ;)

Efter det att Noel hade sovit lunch så jag jag och hämtade Jemina (Daisys dotter) på dagis.
Lämnade hem henne och sen hem igen för att göra det sista innan åket mot favvo ikea.
Det blev jag, Eveline och Daisy. Mysigt sisådär bara tjejigt. Utan barn för en gång skull vilket uppskattades.
Daisy köpte på sig en del och likaså Evline.
Och så kommer vi till mig. Herrejisses. HAHA! Köpte en ny expedithylla och en tavelhylla.
Prydnadssaker och ramar. Doftljus och om vartannat.
Vi var kvar till stängning och därefter var vi tnugna att köpa på oss en pizza slice utanför kassorna vilket är ett måste. Men när den där satans stressmusiken går igång inför stängning så var det bara att rulla.
Jag orkar inte lyssna. Stackars älsklingen som får så ut med den varje gång han jobbar stängning. HAHA!

Väl hemma sedan så börjades det. Jag vill få allt klart.
Skickade mess till mina grannar att det kunde låta lite - lugnt.
Bankbankbank sen var det klart. Allt på plats. Hihi..
Eller alla saker kanske inte är i riktig ordning ännu. Har beställt lyktor och lite mer dekorationssaker att ställa på hyllan. Men det är inte leverans på det förrän ca 25 april :/ Attans.

Äsch, jag står ut. Får kila iväg och köpa de andra sålänge. Snett under tavelhyllan ska det hänga en knoppbräda med lite shabby chic skyltar och gamla nycklar. Så snyggt.
Tog ett kort. Ser kanske lite tomt ut nu, men ni får ett till kort när det är klart.

Nu ska jag försöka få min knodd att sova. Så att han kommer i lagom tid i säng ikväll.
Medan han sover ska det damsugas och städas badrum. Mindre roligt, men najs efteråt.

Hörs lite senare.

Så gär ser det ut just nu. På sidan av hyllan står mina favvoljus.
Höga vita - i like.
Som sagt var så väntar jag på resten av sakerna plus mina väggord så det kommer nog bli top notch ;)

 

Här är dom två sakerna jag väntar på.
Lyktan ska stå i ett fack eller vad jag ska kalla det och kronorna ska stå på.
Men stenar och blockljus. Längtar!

 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Måste säga att det var riktigt snyggt gjort, har samma hyllor hemma fast i mörk brunt. IKE är bäst :-)

2010-02-16 @ 18:59:43
URL: http://barnarlivet.blogg.se/
Postat av: Ingela

Måste säga att det var riktigt snyggt gjort, har samma hyllor hemma fast i mörk brunt. IKEA är bäst :-)

2010-02-16 @ 18:59:47
URL: http://barnarlivet.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Leia

klart att de går =) allt går bara man vill!

2010-02-17 @ 15:22:27
URL: http://leiaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0