13 februari.

Alla hjärtans dag i morgon. Och det enda som är planerat är en fin middag efter H's jobb.
Jag har inte köpt något, men jag vet att H har gjort det. Känner mig lite smått stressad, men jag är ändå ingen aning om vad han ska få. Hmm.. får fundera lite över det där. Är så trött på att ALLTID vara ute i sista minut.

Malin ringde mig nyss. Hon har äntligen hämtat min lykta som jag beställt av henne :)
Synd bara att H har med sig kontokortet till Ikea. Jag får betala den i morgon. Den är så fin.
Iofs borde jag beställt hela lyktpaketet, men jag undrar vart jag ska ha dom. Får flytta undan lite saker så blir det nog najs. Efter att hennes lilla Leia har sovit klart så ska vi ner till centrum och kika lite.
Jag måste enda köpa barngröt och det är väl det som står som prio ett.
Haha, får se hur mycket jag har råd med. Jag hatar när han får med sig alla pengar.
Vilket känske är bra på ett sätt. Jag är rätt så dålig på att hålla i pengar när jag hittar fina saker (A)

Men för att trotsa lite så satt jag och spånade lite på H&M online.
Hittade fina kläder till Noel tills sommaren pryr.
Hittade även en fin lång topp till mig :D
Det kommer nästa vecka - längtar! Även fast Noel inte kan ha det ännu ändå!


Det blidde bara detta till Noel. Jag älskar starka färger. Tummen upp för det.
Det ska vara det i somamr tycker jag :D:D Näjs!
Ljusblå bodyn kan han ha nu. Den beställde jag endast för att den han har har blivit förstörd :/
Men allt annat är i strl 80. Sommarkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0