13 februari - del 2.

Vilken mysig lördag.
Trodde inte den skulle bli så värst mysig, men det blir vad man gör det till har jag hört ;)
Tidigare idag så skulle ju jag och Malin och barnen gå ner till centrum.
Men när Malin ringer så grips jag av panik. MIN MOBIL IDIOTAR SIG!
Jag kunde inte svara? Jag kunde inte öppna upp knapplåset och ingenting :S
Vad är det där fasoner? Så nu får det bära av att köpa ny mobil också. Jippi!
Den ska väl vara på bättringsvägen nu, men fan om det blir samma sak igen. Kunde inte lägga på heller när jag pratat klart med Eveline för någon timma sedan. Hmm, skum mobil!

Jag och Noel fick göra annat. Vi tog en låång promenad med Kiara ute i vädret.
Rätt skönt och uppfriskande.
Sedan har vi städat lite och lagat en god soppa till då att pappa H kom hem från jobbet.
Blev mycket nöjd över det.

Sedan hittade jag 2 små hjärtan i förrådet som var lila typ. Dom målade jag snabbt om till vitt :D
Det är ju alla hjärtans dag i morgon ;) Lite fint på bordet måste man ju få ha det.

OCH YES säger jag bara.
H är ledig på måndag och vet ni vad det innebär?
JAG FÅR ÅKA TILL IKEA - ÄNTLIGEN!
Jag ska köpa ramar, tavellist och en vit expedit hylla med 6 fack eller vad man ska kalla det och ben. Hoppas jag hittar lite höga vita krukor och fina prydnadskuddar ;) Vi får se!
Längtar som tusan ska ni veta. Men det blir jag och Eveline som tar bilen och far iväg.
Ska lämna Noel hemma med pappsen sin och så får jag lite exlusiv tid med Eveline :D

Nu ska jag ta en film och bädda ner mig i sängen.
Ska bli så skönt efter den här dagen :D Puss och Kram <3


Så här blev mina små hjärtan som legat i förrådet ;)
Blir bra tills i morgon :D

Gillar ni hjärtpotatisen som jag hittade på coop.
Var bara tvungen - HAHA!

What du you think?

Lovade att visa hur Noel blev på sitt lilla studiofoto :)
Sötnosen min <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0