12 februari.

Här sitter jag en fredags eftermiddag. Noel sover middag och H jobbar.
Den här dagen gillar jag inte så värst mycket. Huvudvärket spänner sig över hela huvudet och tröttheten jagar mig vad jag än försäker för att jaga bort den.

Tack för att jag fick Noel att sova lite nu redan.
Då somnar han i bra tid till ikväll och jag kommer få ensam tid.
Jag måste erkänna att jag tycker det är rätt najs vissa dagar, håller ni inte med?

Dvs att jag kommer ta mig ett skööönt bubbelbad med en ansiktsmask och släcka ner med lite tända ljus.
Låter mer som att det skulle vara mysigase att ha H med sig, men han jobbar ju :( Så jag får kirra det själv.

Jag tänker inte gå utanför dörren idag. Jag vet att Noel skulle behöva det, men det låter inte tillbjudande med denna dånade huvudvärk. Jag är ledsen. Visst ja. Måste ju ändå ut med Kiara sen också. Sen har jag lovar grannen under oss att gå ut med deras hund nu på kvällen. vad tänkte jag med :( Aja, får väl göra det då!

Jag har en liten rolig grej att berätta. Något som gjorde mig så himla glad.
Igår var vi och storhandlade på Ica Maxi i Häggvik. Ni  måste åka dit ni som har ica kort.
Dom hade jätte mycket kort erbjudnade. Pasta 2:-/st, kryddor 7:-/st, Tomatsoppa 2 för 29,90:- och en massa massa massa mer. Köpte även viennetta glass för 15 kr. GOTT!
Hur som helst, för att komma till det jag skulle... När vi väl var inne på ica så lekte jag lite med Noel medan H tittade på lite grejer och Noel börjar skratta. OCH JAG SER ATT EN TAND ÄR PÅ G!
Det är sant... Äntligen kom det där risgrynet. Hihi!

Äsch, nog om det här.
Jag ska slänga mig framför tv'n och äta lite glass. Och bara njuta av min ensamtid.
PUSS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0