11 februari.

Vi är redan inne på 11 februari. Tycker ni inte att dagarna snabbt drar sig iväg.
Det ä både skönt och inte skönt på samma gång. Svprt att förklara men...
Kul att Noel utvecklas och man får ta del av det varje dag. Kul också att sommaren närmar sig. LIKE!
Men det som inte är kul är att sen börjar Noel på dagis och jag ska börja jobba? :/
Ibland har jag känt att jag saknar att jobba väldigt mycket, men det är bara vissa dagar.
Men NEJ, jag skulle aldrig vilja börja heltid igen.
Men den dagen måste okcås komma.

Skulle kunna grejja en till bebis så man fick längre mammaledighet. Mmmh, najs.
Men det funkar ju inte. Tillslut är man deltagare i familjen annorlunda och i den sisten skulle jag inte vilja vara i.

Idag har jag fått sova ut. Ni ska veta hur skönt det var. Det var sååå sköönt.
Nu är klockan redan 12 och vi ska snart åka och stoooorghandla. Måste måste måste.
Jag behöver säkert handla för typ 1500 :/ Jag lovar er. Hatar när man inte har allt hemma.
Nu har jag gjort en lista för vad vi ska äta varje dag hela nästa vecka. Så du slipper jag gå och små handla.
Ska bli så skönt att fylla en kundvagn.

Men tills dess nu så ska jag kliva in i en skön jävla dusch.
Gör mig i ordning och sedan hoppas på att få åka iväg.
Vad ska ni göra en torsdag som denna? Kram

Idag ska kylskåp, frys och skafferi fyllas MED ALLT!




Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Haha jag med :D Tack så mycket, desamma :D

2010-02-11 @ 12:13:40
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Ja det kommer att går bra ^^



Ah, är det billigt och bra så äre bra att vara ute i god tid ^^ hihi men tack iaf för tipset..

2010-02-11 @ 13:03:50
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0