1 februari.

Redan den 1 februari. Vad tiden går fort.
Om två dagar så blir Noel 7 månader gammal. Det är helt ofattbart egentligen.
Känns (vilket alla mammor säger) som det var igår vi åkte in till BB för att vänta in att lillprinsen skulle komma.

Jag visste redan då att jag ville visa honom världen. Den vackra sidan av den.
Lära honom allt jag kan och lite där till.
Noel, du utvecklas hela tiden och saker och ting slutar aldrig att förvåna mig.
En dag utan dig är som ett helt år bakom lås och bom med endast vatten och bröd.
Så vill ingen männsika ha det. Och jag vill inte vakna upp på morgonen utan dig.

Vi ska utvecklas och växa tillsammans. DU och JAG.. och pappa såklart :)))

För att återgå till denna dag så är det på pricken ett år sedan jag och H lovade varann evig kärlek.
Ja, med andra ord så firar vi vår första bröllopsdag tillsammans.
Och eftersom Noel har lite magsjuka kvar i kroppen kan vi inte lämna honom med barnvakt och gå ut och äta.
I stället kommer vi laga något lyxigt här hemma.
Det kommer att bli det som H lagade till mig allra första gången.

Lövbiff med vitlökssmor i, friterad pommes frites och en goood tzatziki.
Mums. Ja, jag säger det igen. Tiden rinner i väg.

Nej, nu måste jag gå och ta han om min lilla bebis. Som visst inte vill vara för sig själv just nu.
Står i gåstolen bakom mig och drar i mitt linne. HAHA, älskade barn!

Vad ska ni göra en måndag som denna?

Puss och Kram

Ett år fyllt av på bara kärlek.
Plus ett underbart barn.
Jag tackar allt och alla.

JAG ÄLSKAR DIG H!


Kommentarer
Postat av: Lina

Halkade in av en slump och tänkte bara säga hej :)



Vilken fin blogg du har! Hur gammal är din lilla buse? nyfiken



Kan också passa på att tipsa om tävlingen i min blogg, där du kan vinna ett valfritt plagg från det populära märket LUNDMYR!



Ha en underbar dag!

2010-02-02 @ 08:33:43
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0