Shit så trött jag är :(

God morgon på er!
Klockan är 12 och min bebis vaknade för en timme sedan. Helt okej faktiskt, men jag är fortfarande väldigt seg efter gårdagen. Om ni undrar vad jag gjorde så gjorde jag verkligen ingenting.
Var hemma hos Eveline en stund på förmiddagen, men efterdet... verklien inte någonting.
Men jag hade väldigt svårt att sova, och varför vet jag inte. Tror att klockan sist jag kollade var 03.20 och någongång därefter somnade jag väl. :/

Nå väl. Nu är jag uppe i alla fall och Noel sitter i sin babysitter en bit från tv'n och tittar på Barnkanalen :)
Han gilalr dessa färger och rörelser. Myspojken!
Jag ska försöka hinna damsuga och diska upp de sista som står. Badda sängen och.. jaa.. Sen fanns det inte så mycket mer att göra.

Har för mig att Daisy skulle komma förbi en stund idag och fika innan hon skulle hämta Jemina på dagis.
Får se om hon ringer..

Nej ni. Innan allt så måste jag äta frukost.
Känner mig sådär jätte jätte hungrig :(
Havregrynsgröt - det lät mumsigt.. det blir det!

Love to you.
/ J

Noel hemma hos Eveline :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin han är älskling :)

2009-09-25 @ 16:00:34
URL: http://slang.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid (v.40+)

En riktig snygging-Noel!:.)) Vilka ögon -kommer få många killar och tjejer på fall:.))



Hoppas att du får vila lite också så orken kommer tillbaka:.))



Och tack snälla, snälla du för kommentarerna inne hos mig:.))

2009-09-26 @ 13:49:20
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0