Mycket gjort och massor med kärlek!

Nu var det återigen ett tag sedan jag besökte och hälsade på er.
Jag ber om ursäkt som så många gånger förr.. Jag har väl egentligen inte någon riktigt klok anledning till varför, det har helt enkelt bara inte blivit av  :(

För att skriva en liten snabb uppdatering så har vi börjat på både babysim och babymassage vilket Noel älskar.
Somnar verkligen som en stock efteråt.
Det är så skönt att vi kan få komma ut och göra saker tillsammans och bäst är när det förgyller Noel mest.
Har tagit en massa bilder på babysim och på massagen, men jag hittar för tillfället inte min kamera.
Ville verkligen visa er, men jag måste nog gå en liten vandring i hemmet innan för att hitta kameran :/
Har verkligen inte en blekaste aning om vart jag lagt den. Jag vet att jag hade den vid nattygbordet sist..
Hur som helst.

Just idag har vi verkligen inte gjort så mycket.
Mest varit hemma och myst med varandra och umgåtts med pappsen faktiskt eftersom han jobbar rätt mycket nu för tiden. Men det är jättebra att han gör det! :)

Just det.. :D:D:D
Jag har lagt ut Noels födelse i tidningen.
Kände att jag var tvungen just för att det finns en sida i hans "första års bok" och jag vill verkligen inte lämna ett enda blad oskrivet! Ni förstår :D
Jag är jätte noga med den. Kollar i den var och varannan dag för att inte missa något.
Sparar meddelanden på mobilen när vi gör saker för första gången eller när han får för sig att göra något nytt så att det inte försvinner :D Åh, min bebis växer så fort. Redan 2 och en halv månad liksom..

Dopet är också bokat och kommer att äga rum den 10 oktober.
Inbjudningskorten är skickade och jag väntar på allas svar.
Dopklänningen är beställd likaså en väst och finbyxor till honom till fikat efteråt.
Har dock lite svårt med tårtbeställningen. Vet inte vad jag vill ha för något..
Men jag kommer på något :D

Nej nu känns det som att jag skriver alldeles för mycket och ni kommer inte orka läsa.
Men jag hoppas jag kommer och uppdaterar snart igen :D
Massa kramar

Den här bilden är den som kommer att pryda tidningssidan där det platsar födda, dop och bröllop!

 

Den 3 Juli 2009 tog du ditt första andetag och det fyllde dig med liv.
Är så glad att du valde mig trots att du inte visste vem jag var och vad jag gömde i min själ.
Men hos mig finner du löften om en ny och hoppfullt liv.


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Måste fråga lite frågor om babymassage

Äre värt pengarna? Dum fråga kanske

HUr ofta går man dit?

Hur mkt kostar det ungefär? :)



Kraam

H

2009-09-17 @ 00:15:30
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: My

sött

2009-09-17 @ 11:31:50
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: Emilie L

Nej vad sööööt! :)

2009-09-17 @ 11:38:56
URL: http://emiliel.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Detä r lugnt :)

Tack för att du svarade på mina frågor ^^



Kraam

H

2009-09-17 @ 14:16:28
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, kommer ju att bli en jättefin annons! Och det är faktiskt himla roligt att ha kvar sedan:.))



Tack snälla du för att du kommenterar inne hos mig också! Förstår att det kan vara fullrulle med en växande liten, så jag är mer än tacksam för dina kommentarer!:.))

2009-09-17 @ 15:56:35
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: JessiCa

Fin blogg! =)



Kika gärna in och läs om en barnvagn som kan vara livsfarlig! Och skriv gärna vad du har för åsikt om detta! =)

2009-09-17 @ 18:32:12
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/
Postat av: JessiCa

Ja, det är ju helt sjukt ju!

Och det retar mig ännu mer när man tänker på att det är små barns säkerhet det handlar om!

Nää, tänker då inte heller köpa en sådan vagn den dagen jag ska skaffa barn!

Och säljarna är ju så dumma med och manipulerar sina kunder genom "det här är det bästa och säkraste", och självklart köper man det för att man vill ha det bästa till sitt barn!



Hehe, jo, klart jag ska göra, mysig blogg! =)

2009-09-17 @ 19:36:27
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Fina bilder och jättebra blogg! :)



Ha en underbar helg!

<3



-Baby Melody

2009-09-17 @ 22:11:11
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0