Storshopping :)

Hej hej på er idag!
Jag är störande trött och ändå väljer jag att inte gå och lägga mig ännu trots att Noel nästan precis somnade.
Men det kan vara skönt att få sitta uppe en stund och ta sig själv lite tid.
Om en stund tänkte jag att jag ska kika genom Noels byrå och rensa ut lite IGEN de kläder som är för små.
Har varit och shoppat väääldigt massa kläder och leksaker idag till ett värde av typ 3000:-
Har tagit bilder på leksakerna men inte på kläderna, och det ska göras - jag lovar att ni ska få se. Är supernöjd!

Egentligen så har jag inte så mycket att säga er tyvärr.
Vi var inte på babysimmet idag pågrund av att Noel fortfarande är lite förkyld och tydligen skulle det inte vara lika varmt i poolen idag som vanligt pågrund av att en pump hade gått sönder :S Så vi hoppade det idag.

Jag har inte berättat för er att jag köpt ny vagn.
Jag är så himla nöjd med den. Köpte liggdel till, men kommer ju inom 3 månader att använda sittdelen.
Men jag är super super nöjd :D

Nå väl.. Jag bjussar på lite bilder i stället för att sitta och babbla om oviktiga saker som bara tröttar ut er ;)

Hela familjen på babysim :)

Noel ser ut som en tjockis :S

Rumpenstumpen :)

Sover i sin gamla vagn ;)

Noel och Mila ihopbäddade i samma vagn ^^

Du måste vara det vackraste på jorden.

Far och son myser i soffan.

Gamla vagnen.

NYA VAGNEN - vissst är den fin :) Sittdelen är också beige.

Pluttituss <3

John Blund har presic svischat förbi - snart somnade han.

Här är Noel samlad med alla sina nya leksaker från dagens shopping.

Vi har börjat träna på magläge :)

Det är tydligen jätteskoj till en början.

Här börjar han tröttna, fast med ett leende på läpparna.. Mitt mirakel!!!


ps. bilder på kläderna som införskaffades sätter jag in en annan gång. Nu vill jag göra det sista i hemmet och invänta att älskling ska komma hem från Thaiboxnings-galan i Solna. Han har med sig Ben & Jerry glass till mig :D

Pussar och Kramar

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Värsta vad alla är besatt av den glassen :P hhaa..



Får man fråga varför ni har köpt en ny vagn? :)

Vare något fel på den gamla eller? :)



Kraam

H

2009-09-26 @ 22:26:55
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: sanna

åh, sån vagn har ja med. :D ja älskar den!



Din lillkille blir ju bara sötare o sötare för varje dag. :)

2009-09-27 @ 06:28:22
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Tack för hjälpen ^^



Jag har aldrig smakat på dom glassarna :P haha..



Kraam

H

2009-09-28 @ 20:12:21
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0