Bloggbimbosar :@

Jag har inte uppdaterat bloggen så mycket.
Men det är för jag har ändnat för mycket onödig tid till att apana in små bimbobloggar.

Har ni sett dessa små videobloggare som står i sitt badrum och pratar in i kameran om hur snygga dom är och hur de hatar kompismammor med dess barnvagnar för de måste flytta på sig på gatorna osv.
Jag säger bara hjälp. HJÄLP HJÄLP OCH ÅTER IGEN HJÄLP!
Dessutom räcker det inte bara med det.
Sönderblonderade, 37 lager brunkräm, förstorade läppar, putar med de jäääätte stora tuttarna (ironi, dom är små).
Nå.. Jag kan skriva listan lång.. Gå gärna in och kolla själva!
Tänka sig att man inte tänker på framtiden. De vill bara bli stora och kända och visst lyckas dom!
Men jag undrar om det är på ett bra sätt.. Dom stämplar ju sig själva för livet.

Jag har inget emot blondinbella på så sätt.
Men hon vill bli advokat. Skulle ni vilja ha henne som försvarare i en domstol? :/ Bara namnet blondinbella låter redan förlorat. Förlåt.

Egentligen förstår jag mig inte på mig själv som orkar blogga om detta, men jag måste få slå ut min irritiration på något. Och det får bli här och till er!
Egentligen borde jag skriva lite om mitt liv, min son och så vidare.
Så jag växlar ämne och berättar lite om Noels framsteg på senaste tiden..

Kan börja med att jag var på efterkontroll idag och allt var bra och bm tyckte jag hade haft en underbar förlossning :) Kul att höra..
Nästa vecka ska vi på 2 månaders kontroll.. Tänkas vad tiden går fort :)
Noel har börjat sova längre om nätterna. Förr vaknade han med max 4 timmars intervaller.. Nu är det ibland upp mot 7 timmar :) JIPPI!
Han ler konstant hela tiden till folk som hälsar på honom och är gärna uppe lite längre perioder också.
Något som är poppis är babygymmet. :) Det kan vara så roligt att man skrattar och ler åt nallen och efefanten som dinglar där ovanför :)!
Nu sover Noel i alla fall och jag ska gå och ta en knäckemacka och sedan hoppa ner i sängen!

Men som jag sa.. Spana gärna in de två bloggar jag länkar till!
Och återkom till mig och kommentera! Vill gärna höra era åsikter.
För nu ser jag att jag inte borde skriva mer.. Blir bara jobbigt att läsa om det inte redan blivit det! :)

Massa kramar till er där ute från mig och Noel!

www.amandavardet.blogg.se
www.kissies.se

Kommentarer
Postat av: reb

ang. att blondinbella vill bli advokat fragar jag mig da.. vad kommer du bli i framtiden? outbildad fembarnsmamma?

2009-09-03 @ 15:10:01
Postat av: Jeanette - 21 år och mamma till Noel

Fint att inte orka stå för vem du är!?

Vad fan vet du om jag är utbildad eller inte? :/

2009-09-03 @ 21:37:32
URL: http://deeluxee.blogg.se/
Postat av: Jeanette - 21 år och mamma till Noel

Ta reda på fakta innan du yttrar dig "reb"

2009-09-03 @ 21:43:34
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0