tre-månaders vaccinet är våran ovän!

Något som är riktigt hjärtskärande är när man får höra sin älskade bebis gråta av att det gör ont.
Idag var det dags för tre månaders vaccinet och han fick en spruta i vardera ben. Han skrek av ren smärta.
Det gjorde minst lika ont i mig. Jag fick med ett lugn torka hans tårar medan han kved. Mammas hjärta!!!
Det värsta är att det är två månader kvar till nästa sprut-tillfälle. Ja, som sagt! Noel och jag har kommit överens om att vaccinet och sprutorna är våran ovän!

Som tur var blev han inte så knällig efteråt utan han har mest sovit.
Och när han väl har varit uppe så har han varit otroligt mammig och velat vara nära hela tiden.
Somnade till i famnen på mig och ja.. Klart att han fick sova där!

Nu ligger han i sin babysitter och pratar lite lätt med figurerna på tv'n, men jag hör hur han nästan ropar på mig.
Han känns även lite varmare än vad han brukar vara, så jag tror att febern börjat ta fatt.
Vi ska snart ta tempen och sen får han en alvedon innan sängdags.

Efter bvc så åkte vi hem till Daisy där vi fikade och hade trevligt. Noels blivande gudmor (Daisys syster Nathalie) kom och Noel pratade och log med henne. Och sedan somnade han i hennes famn. Myskillen. Du älskar allt och alla du! <3<3

I morgon är det tisdag och det är babymassage.
Hoppas febern försvunnit och att han orkar med det. Vem gör inte det, men kanske lite sövande??

Vet ni vad?
Jag ville egentligen bara uppdatera lite för att hålla stilen ;)
Men nu vill jag gå och mysa med min andra halva... Noel!

Vi hörs och syns i morgon!
Massa kramar till er.

I LOVE YOU MINI ME!


Kommentarer
Postat av: 19 år och mamma

måste bara få säga att du har en riktigt söt liten gosse! :)

2009-10-06 @ 13:50:23
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma

tack så mycket :) detsmama gäller dig! hoppas allt är bra med er. kram

2009-10-07 @ 22:02:54
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Pattie, ung mamma till Saga

åh, vi tog också 3 månaders vaccinet..i onsdags och gud vad hon skrek stackarn det skär i hela hjärtat ju!

2009-10-25 @ 10:56:03
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0