Tre månader och kanske snart 13?

Det har varit rätt mycket att göra de sista dagarna och därmed har jag valt bort bloggen lite.
Visst att den inte tar så mycket tid i sig, men ni förstår nog vad jag menar.
Det som jag ängnat mig åt är väl allt det här med dopet som snart är nära.
I torsdags så var vi på dopsamtal med prästen där vi vlade ut psalmer och verser som gudföräldrarna ska få läsa osv.

Vi valde; Du vet väl om att du är värdefull och Tryggare kan ingen vara.
Sen plussade vi på en egen som vi ska ja mellan någonstans och det blev PRINS NOEL. Kan int bli mer perfekt.
Så den ska jag skriva ut noter på nu och skicka till pianisten och så ska jag skriva ut texten och låta folk få sjunga med :) NAJS!

Dopklänningen hämtade jag också i torsdags och vi har provat den och det sitter perfa ;)

Idag så har vi inte gjort så mycket. Varit hemma och storstädat och lagat jättegod mat. Lekt en massa med min prins då han fyller hela tre månader idag! Helt sannslöst vad tiden rinner iväg. Vart ska denna resa sluta?
Känns som att han kommer vara 13 imorgon, men ändå att det var igår vi var på BB :S Kontigt.
Någon som känner likadant??
Senare på kvällen träffade vi Eveline en stund och mös. Noel gillar henne massor :))

Jag förstår inte vittsen, men Noel är vaken och sitter i sin babysitter och smackar på sin kossa och tummen emellanåt. I vanliga fall så brukar han sova vääldigt gott, men han pratar för fullt med fotbollsspelarna på tv :S

Vill gratta MammaMelissa så himmla mycket till den söta killen som föddes den första oktober. Jättegullig.
Dock väldigt nyfiken på vad han ska heta :D Hoppas man får veta det! www.mammamelissa.blogg.se

Nej, nu ska jag försöka få mitt troll att sova.
Det är inte okej för små bebisar att vara vaken nu :)

Idag fyller Noel tre månader och jag undrar vart morgondagen har att erbjuda?
En 13-åring som vill ut på disco?
Nej tack, vill njuta av babylukt och blöjbyten ett tag till!





Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Jag tror att han heter likadant som din son gör :)

För att på ett inlägg där står det prins noel och sedan vem som har gjort musiken och texten. och sedan så äre en ja en låt :)



Kraam

H



PS:

Jag tror att han heter Noel varför skulle hon annars ha en rubrik prins noel och sedan ja texten och längst ner en bild på pojken för? :)

2009-10-04 @ 01:42:04
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Ja det sant :P *har aldrig hört låten :P, vad jag minns iaf*



Har hon? Det har jag aldrig läst någonstans i hennes blogg :S



Kraaam

H

2009-10-04 @ 12:17:26
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Jaha :S Det måste ja ha missat..jaja :)



Kraaam

H

2009-10-04 @ 23:22:19
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0