Smakportioner och gåstol :)

Min "lilla" Noel har blivit så stor :) Han visserligen liten fortfarande, men han har blivit så sto :)))
Idag - söndagen den 25/10 -09 fick Noel sin första smakportion :) Han fick smaka pyttelite av majs och potatis och lite av mild havregröt. Han gillade verkligen verkligen gröten :) Vi ska småäta lite av det nu någon gång om dagen så att han vänjer sig vid det :) Min lilla tusse!

I fredags så införskaffade vi oss en gåstol till pluttis också.
Gud förlåt så mycket gulligullord jag använder, haha! Jag gillar det!

Jag har färgat mitt hår idag hemma hps Daisy och på vägen dit så tro det eller ej, men jag fick PUNKA på mitt ena vagnhjul :@
Och jag tänkte att jag ändå skuille passera cykelhuset, men det var ju stängt :( Tur att Daisy har likadan vagn som mig PLUS en likadan fast syskonvagn så jag fick låna ett av de hjulet för att kunna ta mig hem hyffsat.
Blir så arg på dom som kastar glas på vagarna. Fattar dom inte att det går barnvagnar med lufthjul OCH hundar!

Nå ja, jag tillsammans med en massa andra kommer ändå inte kunna färändra den delen av skiten i världen, så det är väl lika bra att lägga ner den energin. Bara en massa slöseri, men jag blir så förbannad.

Just det. Kunde inte stoppa mig själv. Jag var och shoppade en massa idag också.
En present till Leia som har dop nästa vecka. Sen 2 body, 1 byxa och 2 smurf-pyjamaser till Noel.
Åh, så fina <3

Jag är väldigt trött just nu. Kan bero på att mitt huvud säger att klockan egentligen är 23:53 i ställer för 22:53.
Men jag ska gå och sova i alla fall.
I morgon har jag en del saker att göra :)

Jag kommer lägga in bilder på Noel i gåstol och hans smakportions minuter. Samt på det som införskaffats :)))
Men så länge så önskar jag er en god natt! :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0