Konstiga tankar tillbaka och framåt :/

Sent igår kväll så satt jag och funderade lite i mina tankar på hur mitt liv har förändrats sedan bara ett halvår tillbaka. Det var då jag kunde somna när jag ville och vakna när jag ville (om det inte var jobb), och jag var liksom... Ja, lite annorlunda.
Och innan den 1 februari detta är så hade jag bara en pojkvän :/ Men sedan var vi gifta.

... Jag är 21 år och är både gift, har barn, har katt och hund. Bil hade vi innan vi gjorde oss av med den för att invänta leveransen på vår nyköpta bil som kommer i början på december.
Vi håller på att leta hus.. Läs mellan raderna kära vänner. Det låter som att jag håller på att bli en riktig SVENSSON!
Ellerhur? :/ Det känns väl inte helt fel egetnligen, men jag trodde visserligen aldrig att det skulle ändras till detta!

Hur som helst. Nog om detta. Jag blir bara förvirrad och undrar hur många barn jag har inom loppet av 10 år och vart vi bor. Jag tänker leva i nuet och inte i framtiden. Jag måste säga att det känns rätt långt bort.

Nå väl. Dagens datum är 29 oktober. Ingen speciell dag i den bemärkelsen, bara det att mina kära man ÄNTLIGEN är ledig. Nu tycker jag att det varit alldeles för mycket arbete för den karln :)
Men han är visserligen bara ledig idag och sen är det typ en vecka irad igen :( Ja, det är inte lätt att vara chef för en avdelning på IKEA! Hmm!
Jaja, jag och Noel får klara oss själva.
Jag har bett H att åka till IKEA idag (a)... Något han absooolut inte ville. Men jag bad så innerligt för vi måste handla hem lite saker. Han sa iofs okej, men då skulle vi åka till Uppsalas IKEA. Ni vet det där jätte stora och nybyggda. Visst förstår jag honom, men hjälp.. Att han vara beredd att åka så långt för att slippa sitt varuhus.
Jaja, huvudsaken är den att jag får mina saker :)))

Nu sitter Noel i sin babysitter och kollar på barnkanalen, och jag ska kliva in i duschen.
Medan pappa sen ska åka och vacinera sig så ska vi till öppna förskolan med Danny HOPPAS JAG och sjunga lite med bebisarna :)

Vi ses och hörs lite senare <3

Noel i gåstolen :)

Kommentarer
Postat av: 20 år och mamma

nemen hej :) vad trevligt att du hittade tillbaka. Jo tack, det är bra med oss. Felicia är hos sin pappa till imorgon. Så jag passar på att slappa lite. Hur är det med er!? Mm, de växer ju så fort de små underverken. ta hand om er.

2009-10-29 @ 13:56:11
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Emzey

Självklart hjälper jag dig med din header!!

Skriv ett mejl till [email protected] med bilder, färger m.m så fixar jag det imorgon!!

Kram Emzey

2009-10-29 @ 17:11:54
URL: http://emzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0