Ännu en massa saker inhandlat.

Jag tänkte nog inte skriva idag faktiskt, men jag har lite tid över så jag spiller ut det på bloggen :)
Vet iofs inte om jag har så mycket intressant att berätta, men i alla fall.

Noel sitter för närvarande i sin gåstol och trycker på knappar. Jag har redan förstått att jag snart kommer tröttna på dessa plingplong och låt snuttar. Men han gillar dom, och tur är väl det för den KOSTADE!

Sedan har jag har min kära man hemma idag så vi har umgåtts.
Medan har var på lite små ärenden så passade jag på att gå ner till Öppna förskolan med Noel och där träffade vi på Malin med sin Leia och Danny med sin Scott. Vi kom passande till sångstunden och den var väl uppskattad :)))

Efter sångstunden gav vi pluttisarna lite mellis och jag och Danny tog en promenad för att få bebisarna att sova.
Väl hemma sedan så ringer H och ber mig klä på Noel för vi ska iväg att handla lite.
Vi åkte till babyproffsen för att handla en tripptrapp stol till Noel, men efter köpet så insåg vi nog att vi måste ha en lite lite mindre sits till Noel i dagens läge där man kan stöja upp lite bättre. Så vi svängde in på IKEA på H's lediga dag. HAHA! Men vi köpte bara den billiga antilop matstolen och sedan gick vi.

Köpte även en åkpåse till vagnen idag inför den kalla vintern, så nu får den gärna komma.
Eller nej föresten, Noel har ju inte börjat med sittdel ännu.. Men i början av december så ;) ...

Sedan köpte vi en massa andra saker som snuttefilt, nya nappflaskor och lite mer leksaker. Kan visa lite bilder... Blir så shopping galen när jag ska handla åt Noel!

Äsch, nu visar jag bilder i stället för att babbla ;) Puss pch Kram!

En tripptrapp stol

Antilop barnmatstol med ett sittskydd till.

Och min (Noels) fina åkpåse :)))




Kommentarer
Postat av: Myran

Tripptrapp stolar verkar vara det bästa att ha när barnen är stadiga, för sen kan de ha de länge =)

2009-10-30 @ 09:53:45
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Paulina Tollemark

Dom där tripptrappstolarna är jätte jätte bra :)

Måste bara få säga vilken otroligt vacker son du har.

Bland de sötaste jag sett (a)



Kram / P

2009-10-30 @ 11:27:03
Postat av: Paulina Tollemark

Dom där tripptrappstolarna är jätte jätte bra :)

Måste bara få säga vilken otroligt vacker son du har.

Bland de sötaste jag sett (a)



Kram / P

2009-10-30 @ 11:27:15
Postat av: Lilla K

Jag hade en tripptrappstol när jag var liten :D

2009-10-30 @ 13:58:47
URL: http://kajahl.blogg.se/
Postat av: unique

En tripp trapp kommer absolut komma hem till oss =) Så jäkla snygga. Vill ha en svart =)

2009-11-09 @ 11:50:56
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0