MegaShopping :)

Då var det onsdag - mitten på veckan och jag längtar redan på något sätt till fredagen.
Inte för att det händer något speciellt, men ni vet hur det är. Helg liksom, det bara är så.
Vi har Babysim på lördagsmorgonen, men eftersom Noel är förkyld IGEN så vet jag inte om vi kan gå.
Det var en jäklans näsa. Men jag hoppas verkligen.
Annars ska jag försöka ta mig in till stan och träffa några vänner som jag inte träffat på veckor och evigheter.
Saknar dom lite faktiskt.

Om någon timme så kommer min mamma hit och jag ska hjälpa henne med att färga håret.
Det blir säkert bra mammsen.
Jag hade iofs görna gått till öpnna förskolan idag. Får ringa till Daisy och kolla om hon har lust. Det var ett bra tag sedan jag var där, så det är verkligen dags att slå till igen.

Åh, jag har verkligen köpt jätte jätte finns kläder till Noel.
Ni ska få se bilder :)
Nej, nu får det inväntas att Noel vaknar och sen ska jag bege mig ut på en låååång promenix med barnvagn och Kiara. Ska bli så skönt. Iofs skulle mamma komma :/ Äsch, hon får väl hänga med ;)

Lite kläder från Diesel.
Jättegulligt - vi ska snart på dop :)
Och en mysig fleece från P.o.P

Köte också två st zip luvtröjor från Tommy Hilfiger samt en vindjacka från samma märke :)
Men batteriet på Kameran dog, så jag bjuder på dessa innan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0