vilken onsdag!

Dagen lider mot sitt slut och vi har sedan en timme tillbaka avslutat Noels kvällsgröt.
Han sitter i sin babysitter och pratar med en leksak. Om livet ändå vore så enkelt ;)

Jag väntar in hans trötta jag och efter det att han har gått och lagt sig så ska jag ta fram lite smått och gott och mumsa på framför tv'n.
På tv just nu är det efterlyst och kollar. Men nu är det paus så jag skriver lite för att uppdatera som jag sa igår att jag skulle försöka bli bättre på ;)

Tidigare idag så mötte jag upp Malin och Marie och vi gick till Öpnna förskolan där vi satt och umgicks med våra bebisar. Mysigt - tack för det tjejer :)

Ja ni.. 4 november redan. Det börjar bli lite kyligt.
Märkte att det föll ner lite snöflingor idag över våra gator.
Dock inget som lade sig på marken, men i alla fall. Vintern är snart här och jag kan inte låta bli att längta efter julpyntet :D Det är en sån där mysig familjegrej som jag tycker så mycket om.
Dock kommer nog nästa jul bli roligare när Noel kommer hem från dagis med sina julpynte saker som ska hänga längst ner i granen :) Kan ni föreställa er :D

Hur som helst.
Jag tror jag ska ta upp min pratande bebis nu och gosa lite.







Bjussar på lite bilder från i morse, från öppna förskolan och sedan tuppluren i babysittern tidigare i kväll.
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Hej!

Måste bara fråga..vart har ni köpt den där myshörnan till eran son? alltså den där röda han ligger på.

Jag letat efter en sån jättelänge nu :P



Kraam

H

2009-11-04 @ 22:11:49
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

ÅH! Du skulle vara en ängel om du kunde göra det åt mig :D



Kraaam

H

2009-11-05 @ 00:18:30
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söt han är! =)

2009-11-23 @ 17:20:51
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0