Update.

... till att börja med skulle jag vilja nämna att min älskade mamma fyllde år igår.
Jag hade inte tillfälla att blogga det igår, men det kommer idag i alla fall.
GRATTIS <3

Nu har jag suttit uppe en stund. Noel har lagt sig för att sova middag och jag sitter här.
Tv'n är på, men inget intressant finns på någon kanal. Så det fick bli lite blogg :)
Jag pratade med Eveline igår. Om att gå ut och ... festa? :S
Jag skulle vilja gå ut en gång nu efter att Noel kommit till världen, och se hur det är.
Jag menar det verkligen. Sist jag var ute på krogen var 08-08-08. Minns ni?
Ni kanske också var inne i stan då? Kaos. Men riktigt kul!

Känns som att det är på tiden att gå ut.
Måste iofs lämna Noel då. Men han får vara med sin pappa. Då slipper jag oroa mig.
Måste bara flirta lite först. Jag vet att älsk ska jobba denna helg, men kanske inte helgen därpå.
Kanske ut då?
Men då undrar jag, med tanke på att det var så länge sedan jag var ute.
Vart går man?
Ska man dra ett säkert kort. Village, Ambasaour eller Collage?
På dessa ställen så har min älskade man sina vänner som arbetar. Vilken låter väldigt billigt ;)
Inte en krona från plånisen behöver jag ta ur ;)
Jag har iofs inte hunnit kollat in collage, så det får bli det. Bestämt ;)

För att avsluta detta inlägg så ska jag passa på att berätta för er att jag och älsk firar 3 år ni den 19 november.
Det var liksom 3 år sedan jag träffade honom. Det har gått så fort.
Och idag har vi hund, katt, bebis.
Och inte nog med det. Jag har väl berättat att vi köpt en sprillans ny bil också?
Nya Renault clio sport tourer 2010. Jätte jätte fin!
Får både plats med hund och barnvagn i bakluckan om vi vill!
Längtar tills vi får den. Den kommer i början på december :D


Nej, nu ska jag kliva in i duschen och sen fundera på att åka och storhandla :D
Jag bara älskar det!
Kraaam!


Så här ser bilen ut. En riktig familjebil va? :D
Fast det är inte den färgen vi valt. Den får ni se när bilen kommer ;)
Nå, vad tycks? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0