Lite UPDATE ;)

Okej - jag vet.. Jag är sämst.
Säger hela tiden att jag ska bli bättre, men jag kommer alltid med fel resultat.
Så jag ska sluta säga så, men jag ska försöka bli bättre.

Dagen i sig har väl inte bjudut på så mycket förutom det att jag träffat Noels gudmor Nathalie för en fika hemma hos henne där även Eveline hennes O följde med. Det var rätt mysigt. Även fast jag och O fastande i en jäkla knep & knåp bok. Haha, tro det eller ej. Men den var gjord för små barn, men vi lyckades inte så mycket.

För att vara så ärlig jag bara kan vara så la vi väl inte så mycket energi på tänkandet ;)))

Hur som helst.
Jag har suttit på internet nu ett tag och efter en stund undrade jag vad skulle surfa in på därnäst.
Jo, det ska jag tala om. Medan Noel sitter i sin babysitter så snäll och jag bara väntar på att ska skrika GRÖÖT!
Så gick jag in på en hemsida och plockade på mig så mycket saker i varukorgen som möjligt.
Den sidan har ruinerat mig rent ut sagt.

Efter Noels dop så fick vi ju en massa pengar.
Vi satte in allt på ett sparkonto såklart. Sen hade vi en till liten fest för Noel där han fick ÄNNU mer pengar och helt plötsligt så var han rik om man säger så.. Om man tänker på hans storlek på jorden ;)
Och jag fick en tanke om att vi faktiskt fick order om att köpa fina saker till Noel - Så det var det jag gjorde.
Visserligen kommer det gå på en massa pengar, men det känns okej.
Jag beställde kläder i en lite större storlek. Typ till nästa vår/sommar. För då växer han inte lika mkt som nu.
Man får inte vara dum har jag hört ;)

Åh, det var så mycket fint, så jag måste bara få visa er allt.
och kommentera gärna :D:D:D

För att trösta mig lite i att så mycket pengar gick åt så fyller faktiskt min lilla prins 4 månader idag (a)
Är det är värdig bortförsklaring? Hihi, äsch - Grattis älsko!


1. Pyjamas från Lundmyr.
2-3. Liten gullig dress :)
4. Byxor från Lundmyr
5. Mössa från Armani Junior
6-7. En jätte fin dress som jag gillade skarpt!
8-9. Joggingdress från hummel.

VAD TYCKER NI? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja hon växer för fort nu. Kollar på bilder där hon var typ nåra dagar och ja får ångest. Vart har tiden tagit vägen? Hon är snart 5 månader ju. :P

Din prins är ju för gullig, man vill bara äta upp honom! :D

Gud vad fina kläder du har shoppat.



Jo de är okej med mig, har hänt lite saker men de fixar sig nog. :)

Hur är det med dig då?

Kram !

2009-11-03 @ 20:50:30
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Hejsan! Mitt namn är Cassandra, jag säljare från mykidoo och undrar om du kasnke lite partysugen? Tänkte om du ville ha ett kläparty för tuffa och ekologiska barnkläder, pedagoiska leksaker och sen massa andra roligheter! Du som värdinna kan få bra med erbjudanden! Så kolla görna in min blogg under katogorierna Mykidoo så kan du se lite av utbudet. Tänk att kunna sitta i soffan och julshoppa liite! Bjuda hem vänner, släkt, bekanta och prata och mysa när jag står och visar upp alla saker :) Hur låter de? Ska vi boka ett party? Jag tycker verkligen inte de är något och tveka på :D

2009-11-03 @ 22:47:12
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Hej igen! såg att din son fyller år samma dag som min dotter, bara de att min dotter är ett år äldre :) kram

2009-11-03 @ 22:52:28
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hejsan! Vad kul att du kikade in hos mig :)



Så vacker din son är! En riktig skönhet, han kommer att växa upp och charma alla brudarna han, med de där fina ögonen :)



Kram Anna och Saga

2009-11-04 @ 14:14:37
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: michelle - mamma till mio!

jättefina kläder. är det från babyshop? dom är skitbra, har också beställt en hummel dräkt till mio där fast nu har den blivit för liten, men den är jag verkligen jättenöjd med. och en armani mössa också :) fast den är också för liten. jättefina kläder iallafall. hoppas allt e bra med er.

kram!

2009-11-04 @ 14:48:30
URL: http://miogavric.blogg.se/
Postat av: michelle - mamma till mio!

haha du va ju inte på öppna idag? det var ju jag. vilken tid var du där? (: jag var där från 10-12 juh :)



jaa gärna fika någon dag. nästa vecka - först öppna och sen fika? :)

noel blir nog jättefin i sina nya kläder, vilket storlek beställde du?

kram!

2009-11-04 @ 16:49:14
URL: http://miogavric.blogg.se/
Postat av: Emzey

Javisst! Skicka bilder och sådär till [email protected] så fixar jag din header!

Kramkram! Hälsa din lilla pojke också.

2009-11-04 @ 19:42:39
URL: http://emzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0