Fredag 20 november.

Dagen var lång igår. Jag tog bussen in till stan redan klockan 8 på morgonen :/
Jäkla tandläkare och inte nog med det. Jag skulle tillbaka klockan 2 igen :S Konstigt!
Nå väl - det är en ny dag i dag och den dagen är över tack gode gud. Om ni visste vad trött jag var :(

Älskling kom hem efter jobbet med en bukett 10 röda rosor och en chokladask. Ni vet det där klassiska :D
Haha! Vill ni veta varför? Jo, för vi firade 3 år tillsammans igår. Tänka sig vad tiden gått fort.
Och jag älskar dig precis lika mycket nu som då. Jag hoppas vi aldrig skiljs åt.
Vi har fått en helt ortoligt fantastiskt vacker son tillsammans - Noel <3 Hujedamej vad han är bäst i världen.

För tillfället så sitter han i sin hoppgunga och pratar, snurrar, hoppar och nåt mer jag inte vet vad jag ska kalla det.
Springer fram och åker tillbaka, springer fram och åker tillbaka. Haha, mitt troll!

Idag, Fredag. Daisy står på listan.
Jag ska träffa henne och vi ska ta nåt varn i centrum och hoppas på att hitta något.
Hon vill kolla på en klänning som jag har som hon hoppades på att hon kunde låna, så jag ska ta med mig den idag så att hon kan få testa den. Men senare fram mot kvällen vet jag inte vad jag ska göra :(

Sitta i min ensamhet framför idol :( Älskling ska på personalfest med IKEA.
Kul kommer väl dom ha, men jag då!!!!! Jag får gosa min min son <3 Det är minst lika roligt! :)

Nej ni - jag ska väl kliva in i duschen och och göra mig klar för att snart gå och shoppa lite.
Kramar så länge!

I hoppgungan :)

Mys i handduken efter badet!

Jag + Noel och Marie + Adrian på öppna förskolan :)


Kommentarer
Postat av: Crazyangel

Vilka otroligt fna ögon han har :)

2009-11-24 @ 17:01:43
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Ärsh!;) det gör inte jag heller.

men ibland måste man få unna sig pizza=)



Allt bra emd er?

2009-12-02 @ 19:40:36
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0