Det blev en rätt bra dag tillslut.

Den 7 november är inom kort avslutad och jag har haft en trevlig och mysig dag.
Iofs så vaknade jag jätte arg i morse och var skitförbannad över försovningen då vi missade babysimmet :(
Nog om det. Tänker inte väcka en björn som sover så jag blir ännu mer irriterad. Har liksom inte tid med det.

Nej, nu ska jag varva ner inför nattedags.
Vi har i alla fall varit och storhandlat tidigare på eftermiddagen.
Jag gillar Ica Maxi i Häggvik :) Så bra!

På kvällen var det inflyttningsfest hemma hos Eveline och Olle som jag sa vid ett tidigare tillfälle.
Vi åkte dit vid 18 tiden så Noel kunde följa med. Så åkte vi därifrån halv 9.
Kändes lite kort, men vad gör man när man har bebis? Vi kunde fått barnvakt, men jag ville ha med honom.
Det var ingen livlig fest. Bara trevligt folk som jag inte träffat på länge och givetvis nytt och trevligt folk.
Tackar för allt gott och allt mys. Me like you!
Tycker det är synd på ett sätt att Eveline flyttat :( Tidigare bodde hon bara några hus ifrån mig och det var så bekvämt att kunna ta en promanad dit och mysa med henne. Bara laga en god middag och kolla på en trevlig film!

Usch, nu får jag tårar. Så knasigt att ha en vän så nära som betyder så mycket för en.
Men jag är glad för hennes skull. Hon behöver någon som tar hand om henne och en som ger henne livsglädje.
Men när jag blir lite ego så kan jag inte låta bli.

Äsch, dags att krypa ner under filten med lte glass och en glad film.
Får se vad det blir!
Ska kika runt lite på nätet och ta hem någon! :)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0