Buhu - trött

Hej alla glada där ute.
Förlåt att jag inte uppdaterat på några dagar, men jag har haft en del att göra.
Ska kanske inte skylla ifrån mig, men asch jag kan dra en liten förklaring.

I förrigår så träffade jag och Noel min mamma och fikade med henne och shoppade lite.
Noel har fått sina första små julklappar :D Weeii!
Igår var jag och Noel hemma hos Danny och Malin och deras lilla Scott och umgicks med dom.
Supertrevligt hade jag det verkligen. Att jag aldrig gjort det förr.. Det ska verkligen göras om :)

Sen under dessa tider då jag väl har varit hemma så har jag kulpyntat.
Åh, det är så mysigt här hemma nu. Ni ska se. Jag kan ju ta bilder kom jag på :D
Ska får lägga in dom sedan. Det är inte riktigt klart ännu. Jag visar er när julgranen är på plats :)
Men det är inte förrän om typ 2 veckor eller något sånt. Ni klarar er, hihi!

Jag vet inte vad det är, men den här morgonen så har jag varit segare än någonsin :(
Orkade inte gå upp och Noel ville ju självklar vakna tidigt :( Jag la honom bredvid mig i sängen ett tag och snoozade.
Nu sitter jag faktiskt och väntar på att han ska gå och sova lunch om någon timme. Då ska jag vila!
Har ni inte kännt så förr?
Att ni verkligen är superduper trötta och inte orkar ett skit? :(
Nå väl. I efteriddag, eller snarare efter lunch vill säga klockan 13.00 så tänkte jag ta mig ner till öppna förskolan.
Ska ringa Marie och kolla om hon vill följa med :D Nå ja.
Vi får höras senare. Måste kirra frukost! Hihi!

Jag älskar dig mest av allt lilla trollet <3


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Är den där bilen en gåvagn eller vad det nu heter eller är den bara som en sittgrej? :)

2009-11-30 @ 16:01:08
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: jessica

haha gullunge :D

2009-12-27 @ 22:45:23
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0