Arg Arg Arg!!!

Jag är så arg. Jag menar verkligen sjukt arg, fruktansvärt arg, väldigt arg, JÄTTE ARG!
Mest på babysims tränarna som har lagt tiden så galet tidigt som 8.30 på morgonen, vilket leder till att jag försover mig. Jag hade ställt klockan, men jag är så van av att vakna av Noel som gärna sover till 10 på morgonen.

Så nu har vi missat typ 4 ggr för att Noel har varit förkyld, och sen har vi varit sjuka och NU det här.
Det fattades bara det. Att försova sig.
Åh :'( Jag som verkligen verkligen såg fram emot babysim igår! Fy fan för oss!

Nå väl.
Finns inte så mycke att göra i dagsläget.
Igår bjöds det på sjukt god middag hemma hos mina grannar in under oss.
Dom har finbesök från Grekland. Och han var ju bara för jäkla rolig.
Vi pratade om en massa saker och det fanns inte en stund man inte skrattade.

Jag berättade lite om att min pappa och hans familj har hus nere i grekland och vi pratade lite om det osv.
Han åker hem på måndag igen, så jag måste se ill att träffa honom en gång till :) Han var så rolig!

Idag så har min kära vän Eveline och hennes O inflyttningsfest.
O har visserligen bott där i dryga 2 år, men Eveline är nyinflyttatd ;)
Så vi ska dit en stund.

Älskling frågade om vi skulle kolla med hans föräldrar om de kunde vara barnvakt till Noel,
men det känner jag min faktiskt inte riktigt redo för ännu.
Jag har för starkt kontrollbehov över att allt ska vara perfekt. Så nej. Det får bli när Noel blir äldre.

Nej ni gott folk. Nu ska jag kliva in i duschen.
Vad ska ni hitta på idag? :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0