Tjingelingen

Jag är så dålig på att uppdatera bloggen :(
Jag skäms, men jag orkar inte tyvärr..
Det kanske inte är så "jobbigt och anstträngande", men i alla fall..
Tycker det är betydligt skönare att ligga i soffan än att sitta upprätt vid datorn och knappa.

Nu är det 11 dagar kvar till Noel får fira sin 2 månadersdag.
Gud hjälpa mig vad tiden rinner iväg.
Varför går det så fasanfullt snabbt för?
Tro det eller ej, men jag längar redan efter en ny liten bebis. HAHA!
Men så jättestor är han väl inte egentligen.. Bara det att han vuxit 8cm och gått upp 1,5kg sedan förlossningen.
Det är mycket för mig :)

Min vovve har varit hemma hos min mamma hela helgen och jag verkligen saknar henne :(
Usch vad jobbigt. Men det är bara för att älskling jobbar väldigt långa pass denna helg och jag vill inte att hon ska komma lite i andra hand eftersom jag har inte samma tid att leka med henne ute som hon och jag brukar.
Det var min lillebror som frågade om han fick låna henne under helgen för han vill vara med henne.
Och det var ju snällt.. Hoppas hon kommer hem idag! Annars kommer hon i morgon <3 Min prinsessa!

Hur som helst.
Förra veckan så var vi på öppna förskolan och gjorde hand och fotavtryck i gips och jag gick tillbaka i torsdags för att hämta ramen. Och den blev så fin!
Åh, jag är så stolt över min bebis!

Idag är det jätte vacker väder och jag ska senare ut på en underbar promenad.
Men först ska Noel sova klart och jag ska lägga mig i soffan och dega och kolla på "män som hatar kvinnor"
ENJOY!

     

Först hade vi en liten pratstund på morgonen med en massa leenden.
Sedan fick han sitta i vår extra bilbarnstol eftersom babystters inte är intressant. Inte samma lutning kanske?
På bild 3 kanske man ser lite på hand och fotavtrycken. Man ser visst inte hur jag graverat in hans namn och datum. Om man inte tittar noga :) Vilket ni gärna får göra :D
Sista bilden visar bara vart ramen fick sin plats. Över tv'n i vardagsrummet. Lätt att se! :D

Vad ska ni göra i det mysiga vädret?

Kommentarer
Postat av: Emzey

Japp, det kan jag fixa! Skicka bilderna till min bloggdesignsmejl!

Noel är förresten otroligt söt!!!! Smälter ju när man ser honom!

2009-08-23 @ 13:16:49
URL: http://emzey.blogg.se/
Postat av: tofva

Hej söta du!! :)

tack för dom fina orden du skrev på min bloggis.

Hur många inbudningskort ville du haft då?

Mvh Tofva . Rosa Prinsessa.

2009-08-28 @ 19:33:25
URL: http://tofva.blogspot.com
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Fin blogg :)

Jätte söta bilder.

2009-09-17 @ 19:24:03
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0