Tankar om kärlek till sin familj!

Har ni tänkt på en sak?
Alltså, jag menar då om ni verkligen har gått in på djupet när ni tittar på era barn?!
Att från en liten liten spermie tillsammans med ett ägg i magen så bildar det en människa.
Lätt att bara tänka så egentligen. Men jag låg och funderade på hur coolt det faktiskt är.

Min Noel liksom era barn har allt.
Hjärta, lever, njurar, tarmar, lungor.. Ja, allt som vi också har logiskt nog.
Men att det faktiskt från början är något som man inte ser. Åh, min bebis!!!

En annan sak som jag tänker mycket på är  min hund.
Hur jäkla mycket man kan avguda dom..
Man kan vara ledsen, glad, arg och besviken på sin vovve, men fasen vilken trogen vän det är man har.
Vi satt och kollade på filmen Marley and Me igår kväll och jag lovar att jag hade lille-skutt tårar (ni vet sådana som bara sprutar rätt ut) mot slutet när Marley levt klart sitt liv.

Jag bävar för den dagen det är Kiaras :'(
Usch fy och blä - jag vill verkligen inte.. Men det är väl det man måste tänka på när man väl skaffar djur.
Att en dag är det deras tur att lämna oss och att man ska finnas där för det.
Usch - HAHA! Jag får till och med tårar nu när jag bara tänker på det.
Ska man gå efter ålder och att Kiara slipper sjukdommar så är det i alla fall ca 10 år kvar med henne <3

Vill ni veta varför hon är så fantastisk?
Jo, för oavsett vad så älskar hon oss mest av allt :)
En hund behöver inte fina bilar, stora hus eller designerkläder.
En vattandränkt pinne räcker.
De bryr sig inte om du är rik, fattig, dum, klipsk, trög, smart eller dum.
Ge den ditt hjärta och den ger sitt <3




Min underbara bebis Noel och min allra bästa vän Kiara! <3
Älskling, Noel, Kiara och Fiona - Min familj, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Emzey

Håller med dig...I tisdags fick Jag fick reda på att min katt, som jag haft i 7 år, har dött. Jag blev hur ledsen som helst och är fortfarande ledsen. Han var alltid där för mig. När han strök sig mot mitt ben. La sig i fotöljen och tittade på mig tills jag kom och kliade honom under halsen... Jag saknar honom så otroligt mycket. Han var underbar. Jag tackar honom för att han fanns här den tid han gjorde och för att han alltid fanns här för mig när jag behövde honom. Tanken av att aldrig mer få se honom är olidlig. Jag älskade honom. Jag älskar honom fortfarande. Han är begravd här också. Jag ska lämna något speciellt vid hans grav. Han var min trogna vän.

Jag har också 2 hundar. De är fortfarande unga så jag hoppas att de stannar ett tag till. Jag har förlorat 2 katter på 2 år... Mina hundar får stanna här längre. De måste stanna här. För jag klarar inte av att många försvinner. Jag saknar mina katter som dött, så otroligt mycket, och jag hoppas att mina hundar kommer att vara kvar LÄNGE.

Emzey

2009-08-16 @ 14:36:49
URL: http://emzey.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, husdjurens död är aldrig lätt... jag fasade själv för den dagen då det blir dags för våra hundtjejer... men efter att Antonia och Gabrielle dog så känns det som att det är övervinnligt på ett annat sätt än innan... men jag kan ju inte påstå att jag längtar efter den dagen (inte ens när de är riktiga busar).

2009-08-16 @ 18:54:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Emzey

Vill du ha en ny design?

2009-08-22 @ 19:08:39
URL: http://emzey.blogg.se/
Postat av: Emzey

Absolut! Mejla bilderna till mig och dina inloggningsuppgifter (jag har glömt dem) så sätter jag igång!



Kram

2009-08-22 @ 23:53:12
URL: http://emzey.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh, jag och min älskling såg Marley and Me för några veckor sedan. riktigt fin film, men vi såg dock inte klart på hela på grund av att älsklingen inte kunde sluta gråta.. :/

2009-09-02 @ 18:31:45
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0