Noel - Det finns en famn precis där du hör hemma!

tänk att vi fick följas åt på vägen
tänk att vi fick gå åt samma håll
sångerna som bor i dig kan skifta i blått
en tår, en kind en sommarvind - du vet att jag förstått

du är min natt, du är min dag för jag är du och du är jag
det finns en famn precis där du hör hemma
hur ska det gå, hur ska det bli var inte rädd, jag håller i
det finns en famn precis där du hör hemma

blundar jag så finns du i min dagbok
tankarna när världen blir för stor
och skuggorna av vilsenhet när leendet det ler
en tröst, en hand ett annat land - jag lyssnar och jag ser


Dom som vet min hemlighet ska sjunga med dig
om liv och lek om tro och svek om allt du lärde mig


Trots att jag ser sliten ut på bilden efter massor med gung och vaggandes
så finns det en famn precis där du hör hemma <3

Kommentarer
Postat av: Mamma till juvelen Ajdin

Sv: :) hur gammal är din lilla kille? :)

2009-08-04 @ 16:47:55
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: maria

hej gumman va kul att höra från dig det va ett tag sen nu jo :) tack dom är mina älsklingar ...måste bara säga att det är bra du inte bor nära mig för jag hade ätit upp den lilla prins så söt och go som han ser utt :) går allt bra annars ? ja det e verkligen synd att så många barn får lämna oss vid sån tidig ålder :(

2009-08-04 @ 18:06:32
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Mariah

tack :)

stort grattis till din otroligt fina pojke :)

kram

2009-08-04 @ 21:57:38
URL: http://holmskan.blogspot.com
Postat av: maria

ah där kan jag inte hålla med dig ..finns vissa bebisar som är söta sen födslen men sen finns de bebisar så inte är så söta förrans det har gått nån mån eller 2 när dom börja ändra lite i ansiktet...magen?? har lite ont i magen eller ? testa minifom lille man va oxå lite orolig i magen i början och då använde jag de och det hjälpte faktis..jodå här är det fullt rulle lite mycket att göra men båda barnen men jag njuter av varje sec ...visst kan hålla med att vissa dagar vill man bara hänga sig men sen finns dom dagarna där man vill bara stanna tiden och bara njuta av dom :)

2009-08-04 @ 22:49:41
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: maria

ja men det tar lite tid innan den värkar men den är jätte bra :)..jodå klart alla föräldrar tycker jo att sina barn är världens finnaste annar hade jo varit konstigt om dom inte gör de hehehe men som sakt vissa e söta som våra och andra kan vara ja du vet ...ja vi har bara stressat för att handla in för resan ...idag har det inte hänt så mycket varit ute med barnen ville till stranden med han fått min första mens efter förlossningen så ville inte gå dit för jag ville bada och jag vill inte använda tampong riktigt än känner jag så vi får sola och bada på cypern istället :) kram

2009-08-05 @ 23:00:05
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack ! :D

Hur gammal är din lilla kille nu ? Tiden går för fort. :( Kändes som att det var igår hon knappt kunde kolla ordentligt.

Oj, de va inte lite. :D



Jag använder också NAN och jag har prövat allt du skrev, t o m sätta en temp i rumpan. Men inget fukar för henne. Så vi har börjat undra om hon är mjölkallergiker, men hon vägrade och ta mjölkfria ersättningen från apoteket så nu ska vi pröva NAN's mjölkfria. :)

Hur går det med allt annat då? Har ni fått in rutiner och så? :D



Massa kramar !

2009-08-10 @ 20:27:43
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0