Hej på ett tag!

Ni har säkert märkt att min blogg ligger lite på is just nu.
Och jag är hemskt ledsen för det, men efter det att min man började arbeta igen efter att Noel fötts, så har det varit full sjå här hemma.
Noel har lite svårt att komma till ro med tanke på att magen busar så väldans och jag måste finnas till hands hela tiden.
Jag har också märkt att han har ett stort sällskapsbehov.
Kan vara lite jobbigt ibland, men jag omvandlar allt till mysigt!
Sedan när han väl sover så föröker jag själv vila eller också försöka hinna med det jag annars inte hinner.
Ni vet som att diska, vika tvätt och städa i allmänhet.

I morgon fyller han hela 1 månad vilket jag tycker känns sådär.
Jag menar - Hjälp vad tiden bara rusar iväg!! Tycker inte ni det med era småklimpar?

Usch nej.. Nu sover han äntligen och jag ska väl lägga mig framför tv'n och samtidigt försöka få i mig något att äta!
Vi hörs snart igen!

Pussar <3


Här är min älskade Noel 25 dagar gammal.
Idag är han så mycket som 30 dagar gammal :)

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Ja förstår vad du menar :)

Om några dagar så blir min lilla plutt 2 månader o.O



Kraama

H

2009-08-02 @ 19:01:59
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Tiden går verkligen fort! Var likadant efter att flickorna hade kommit... svisch sade det bara! Och jag sitter fortfarande och undrar vart tiden tog vägen...



tack för din kommentar också!:.))

2009-08-03 @ 00:38:50
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sanna

vad fin han är! Nu är min lilltjej 7 veckor. :) Tiden går för snabbt.



Hoppas ni mår bra!

2009-08-03 @ 01:57:27
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0