vecka 26+2

Sådär ja.
Tiden går och magen växer hela tiden.
Den har dagen har varit lång. Vaknade redan klockan 8 i morse innan älskling gick till jobbet och jag fick invänta att målaren skulle komma med hemleverans på mer målarfärg :)
Men jag tvättade bort tröttheten från mina ögon och satte igång med lite städ.
Efter att målaren hade varit här så tog jag bara en snabb runda med Kiara så hon fick göra ifrån sig. För jag väntade bara på att Nathalie skulle ringa upp igen och vi skulle ta en fantastisk lång promenad med doggsen.

Hon ringer och jag går för att möta upp henne och Rambo.
Åh, så varmt och skönt väder det var och jag njöt av solen. Jag mår så mycket bättre av att den tittar fram och det ger mig bara en längtan till sommaren då bebis kommer och att vi kan ta jätte mycket med promenader och stanna till vid en liten sjö där Kiara kan få plaska i vattnet och vi kan ha picknick! :) Förstår ni hur underbart det låter?

Eftersom dagens promenad blev jättelång och jag överdriver inte med att säga att den minst var över en halv mil lång så känner jag av värken nu i korsryggen. Det gör verkligen ont nu. Måste be min älskling att massera mig lite (det är han skylldig mig) ;) När vi kom hem till Nathalie så började vi baka bullar - haha och gud så goda dom blev.

Nej kära ni - dags att hoppa i knopplådan och smöra lite för H att massera lite :)
Massa pussar och kramar till er där ute... - BILDER på "nya" magen kommer snart upp så ni får se ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vilken bra dag det låter som! Ja, värken till trots...:.) Sol, hundpromenad och bullar -och massage!!:.)



Måste även tacka för att du kommenterade inne hos mig!



2009-04-02 @ 04:23:29
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det var en underbar dag.

Hoppas du har lika fina dagar med tanke på att du också har vovvar :)



Kramar till Melissa!

2009-04-02 @ 09:41:05
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0