VÅR.

Det är verkligen vår.
Vackert väder och fåglar som kvittrar.
Idag blev det klänning och ett glatt leende på läpparna när jag och Kiara gick ut för att promenera.
Jag älskar att se henne njuta av det varma vädret.
Vi gick förbi Eveline och Olle på vägen där Olle stod redo med en god lunch som betod av Pasta och någon god sås.
(Han är kock, så det hette säkert något, men inget jag kunde något om, men det var gott som bara den i alla fall)
... och godare blev det av att den serverades ute på deras balkong. Solen gassade ner på ansiktet och tittar man lite extra noga så kan man se att mina fräknar tittar fram lite lätt på näsan. Efter 2 timmar i solen igår och 2½ till idag.

Yes säger jag bara.. Vill bara ut och skrika ut mitt vårskrik (precis som Ronja Rövardotter)
Men jag skriker inombords istället. Känns mer okej liksom :)

Jag ringde till min vän Nathlaie idag och hon berättade att hon var lite stressad, för hon var hemma hos Daisy som för tillfället väntade in mamma sin för att bege sig till BB och föda. :) Vattnet hade gått och det var dags :)
ALL LYCKA TILL KÄRA HENNE! <3
Längtar tills det är min tur. HIhi!
Själv har jag kännt av att min lilla bebis knuffar på mig hej vilt och det kan göra ont ibland.
Men det är helt okej från min sida, men det kunde vara skönare om det knuffades där det inte är nerver och ben.
Men som sagt. Jag får ju dela med mig av min kropp liksom så att det är bekvämt för en sån liten en.


Idag vankas det middag hemma hos Älsklings föräldrar vilket ska bli vädigt trevligt.
Tänkte bara att jag skulle ta och gå och vila en stund innan jag blir hämtat.
Kärlek till er mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, att äta utomhus smakar otrligt gott!:.) Tror att det flyger lite magiska kryddor i luften;.)

2009-04-03 @ 19:08:21
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0