Tillbaka till verkligheten

Första dagen idag sen ett tag tillbaka på jobbet.
Faktiskt ganska skönt. Jag menar - att leka med små barn i åldrarna 1-4 år hela dagarna går ju inte så mycket på nerverna.
Dessutom har vädret varit underbart hela dagen vilket resulterade i att vi har varit ute i stort sett hela dagen.
I morgon vankas det utflykt till skogen vilket ska bli jätte skönt, men just för tillfället så är jag helt slut som människa.
Vill bara lägga mig ner på soffan och ta några djupa andetag och vila hela kvällen.
Men det funkar ju inte riktigt så.
Utan middag måste tillagas och relativt snart också. Klockan tickar ju bara iväg, och jag kan lova att det blir till att hoppa ner i knopplådan vid 22 tiden ikväll.

Magen växer och jag känner allt stakare hur större den lilla blir.
Det drar mer och mer och små lätta sammandragningar kryper fram sakta men säkert.
Igår gick jag in i vecka 29 och det är endast 11 veckor kvar till beräknad förlossning.
Jag längtar verkligen något så makalöst måste jag säga. KOM NU BEBIS LILLA!!! :)

Nej ni - jag orkar nog inte bjuda så mycket på mig själv idag.
Utan jag tänker skänka min själ till soffan i någon kvart innan spisen ska sättas igång.
Så jag kan lika gärna passa på att säga godnatt till er nu, för något mer bloggande blir det inte för kvällen.

Massa kramar till er <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Nej du, bebis får allt stanna där inne ett tag till... ;.))

2009-04-21 @ 01:32:13
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jo, det är klart :)) Ett litet tag till då ;)

2009-04-21 @ 17:16:38
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0