När man har tråkigt.

Lista som görs när man har trååååkigt.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Saltigt och dumle
Är det nåt du absolut inte äter: Fisk
Musik just nu: Slow jam
Favorit-hangout: Helt olika
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En vän, en båt och massa mat
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Inget av dom faktiskt. Men mest morgonmänniska.
Sparare eller slösare: Det beror på, haha!
Vem är viktigast för dig: Min familj
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet. Men bekanta däremot
Tror du på mirakel: Absolut
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Man kan alltid hoppas
Ser du dig själv som tolerant mot andra: För vissa saker, men andra inte
Ser du på kärleken som ett misstag: Kärleken är alltid bitterljuv
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Max 5 (älskar barn)
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Under tårna enbart
Snarkar du?: När jag är förkyld
Rädd för insekter?: Oh ja. Jätte rädd
Äckligaste insekten: Getingen, det är ju den man springer ifrån, HAHA!
Största svaghet: För givmild
Det här är jag bra på: Det är mycket det
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla
Vad vill du jobba som?: Barnpsykolog
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok?: Nej, men blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?: Barnens namn någonstans på kroppen
Gungar du på stolen?: Nej, det vågar jag inte
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?:  Verkligen inte. Livsfarligt ju!
Vilken hand håller du gaffeln i?: Vänster
Vad är du mest rädd för?: Att förlora det jag älskar
Är du rädd för blod?: Nej, inte ett dugg
Saltar du på maten?: Jajamensan
Gillar du att sjunga?:  I love it
Anser du att du är stark?: Ja, men mer psykiskt än fysiskt
Brukar du sola?: Klart att jag brukar
Vad gör du om du får hicka?: Dricker vatten eller Hickar klart ;)
Röker du?: Gjorde innan jag blev med barn
Snusar du?: Usch, nej nej
Använder du knark?: Verkligen inte. Det är till för losers
Kaffe, te eller inget?: Kaffe

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sund å duktig! :)

2009-04-15 @ 16:07:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

härligt med nya läsare ;) välkommen!

2009-04-20 @ 18:31:13
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0