God morgon.

Det lönar sig visst att gå till kojs tidigt om kvällarna.
För nu är jag redan vaken igen, och jag gillar känslan av att vara uppe på mogonen.
Visst att det inte finns så mycket att göra, så är känslan ändå positiv.

Idag är det lite gråare ute. Inte alls lika vackert som det var igår, men det är väl så det är i April.
Man anar ingenting liksom. Skulle lika gärna kunnat vara snö, och det tackar jag gudarna för att det inte var.
Ingen mer snö för nu vill vi ha vår :D

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag.
Igår ringde ett arbete som ville att jag skulle komma på intervju klockan 11:30, men jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till den frågan. Arbetsförmedlingen tvingar mig att leta arbete, men ibland förstår jag mig inte på dom.
Det är ju snart bara 13 veckor kvar till förlossning och inte är det många som anställer då?
Så jag ska ge det en timme till med funderingar och sen kanske ringa och avboka om jag känner för det.

Förutom det så har jag inget på min planering för dagen.
Eller jo - nu har jag det. Slog Eveline en signal för att fråga om det dög med en fika och lite sånt där i centrum innan hon börjar jobba :D Och visst var det de.

Nej ni - dags för en dusch tror jag. Sedan lite frukost och en promenix med min bästa vän (Kiara).
Pussar och Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0