Eftermiddagsbloggande.

Som jag sa - ... att jag skulle få lite tråkigt si så här på eftermiddagen.
Så jag passar på att blogga lite till ;)

Som jag sa i mitt tidigare inlägg så har jag ju varit uppe med tuppen idag.
Och för att inte somna (så att jag kan sova tidigt ikväll utan problem) så har jag sysselsatt mig hela dagen.
Allt ifrån att verkligen grundstorstädat hela hela lägenheten från vrå till vrå till att tagit en lååång promenad med Kiara.
Hunnit med att haft Nathlie på besök över en kaffe och en upptinad bulle från gårdagens bakning till att jag nu sitter här igen. Och likt förbaskat undrar vad jag nu ska göra? Jag menar... Klockan är ju bara halv 4.
Visserligen skulle jag kunna börja med meten lite smått tills dess att älskling kommer hem. Men det är llte lite tidigt ännu.
Äsch, jag sitter här ett tag.. Det kan vara skoj det med. Läsa lite bloggar och kanske slinka in och spela ett spel på någon online sida. Det kan faktiskt vara rätt kul om man vågar ha barnsligheten kvar i sig ;) Och det vågar jag!
För jag anser att man blir aldrig vuxen förrän man vågar vara barnslig. Någon som håller med? ;)

Hur som helst.
Nu ser jag att solen börjat titta fram.
Det har varit någon kyligt hela morgonen och lite på förmiddagen.
Kanske man ska ta sig ut på baksidan för att sparka boll med Kiara? Men hon ser så trött ut :/
.. Vi får se :D

Nu fick jag dock för mig att jag skulle kolla igenom alla bebissaker.
Kanske vika in alla fina kläder på sin plats.
Det också är visst lite för tidigt, men jag har ju inget att göra :D:D

Kram så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0