9 april.

Nu var det visst ett tag sedan igen som vi sågs.
Men vår dator har krånglat och jag är inte den bästa som borde ge sig på en dator, så den har fått stå.
Trots att min man kan (eller borde kunna) så har den inte gått igång förrän sent igår kväll då jag absolut inte orkade sätta mig ner för att skriva lite. Visst hade det varit skönt, men jag prioriterade sängen faktiskt ;)

Det lilla pyret i magen har gått ifrån att sparka en massa till att mer knuffa, putta och vrida och vända på sig.
Det ser jättekul ut när det putar ut på ett ställe och att man i nästa ögonblick ser hur det som en våg flyttar sig till en annan plats. Men jag älskar att känna och klappa på den lilla. Det är verkligen jätte mysigt och nu längtar jag mer och mer.
På söndag går jag in i vecka 28 vilket tidsmässigt är sju månader, men ändå har jag då 12 veckor kvar innan förlossning.
Men man är ju som sagt gravid i 10 månader egentligen. Så länge den lilla trivs och mår bra får den bo kvar ett tag till :D

Idag fyller min kära vän Eveline år. Jag har varit hemma hos henne hela dagen och ätit tårta och druckigt läsk med henne och några till. Väldigt trevligt, men jag känner att en tupplur inte skulle sitta helt fel nu faktiskt.
Så jag hade tänkt mig det. Lägga mig framför soffan med ett iskallt glas o'boy och kolla tv och förhoppningsvis somna till för en timme eller två. Jag kommer i säng i alla fall sen. Tänk att man kan bli så trött under en graviditet :D

Här är älskling och jag med vårt lilla barn som inte riktigt ännu vill checka ut.
Vi längtar efter bebisen nu så mycket så mycket <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Vilken kärleksfull bild!:.)) Ja, de små kan verkligen böka runt där inne...och det är ju så härligt!:.))

2009-04-09 @ 23:20:36
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0