Missing him

Okej. Nu var det allt ett jäkla bra tag sen, men jag har verkligen inte orkat.
Känns som att ens liv hänge mer på datorn än på allt annat som var viktigt.

Hur som helst. Måste få skriva av mig lite.
För 9 dagar sedan åkte min älskling till Thailand och jag sitter kvar här hemma i Sverige och deppar.
Visst har jag har haft tur med vädret, så det är inte det jag klagar på utan det är all upplevelse han får se.
- utan mig :( Men det kommer väl en dag.

Men som sagt.
Jag jobbar ju 24/7 så det är ingen idé att fundera på saken att sitta ute och gassa.
Utan snabba pengar är det man tänker på och sen kanske det blir resa fram till sommaren :D HOPPAS!
Nu när jag sitter här hemma och längtar efter honom så funderar jag samtidigt på barn.
Fasen vad jag längtar. Det är bebisar överallt och inte nog med att man jobbar på café dit det kommer 1000 mammor om dagen med deras småttingar.

Men vi har bestämt oss.
När H kommer hem så ska vi förlova oss. Och i nästa år så gifter vi oss och fram till nästa höst blir det att bli på smällen. Då kommer ungen lagom till sommaren 2010 :D Vackert.
Jag längtar så väl. Då har man jobbat mer än ett år också så det är bara att känna sig lycklig.

Nu är det dags för att ta en runda med Kiara och sen nanna kudden.
Jobb i morgon som vanligt. Men men.
Kärlek till er <3 PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0